Muziek / Muziekgames / 2025 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari, 12:39 uur
65. Olivia Marsh – Backseat vs. David Guetta feat. Sia – Beautiful People
Iemand anders mag even de videos doen ;')
Iemand anders mag even de videos doen ;')
0
geplaatst: 10 januari, 13:16 uur
Vorige zeer teleurstellend trouwens. T hoeft maar een beetje naar indie te neigen of t sneuvelt he?
0
geplaatst: 10 januari, 13:19 uur
Scorpion_21 schreef:
Vorige zeer teleurstellend trouwens. T hoeft maar een beetje naar indie te neigen of t sneuvelt he?
Nee hoor, de singles van hun eerste plaat zouden van mij zeker een stem hebben gekregen. Ik vind dit een mindere single van de band. Ik heb 'm nog best veel gedraaid om tot die conclusie te komen.
0
geplaatst: 11 januari, 11:06 uur
5-2
66. Princess Nokia - Blue Velvet vs. Jane Remover – JRJRJR
1-0
66. Princess Nokia - Blue Velvet vs. Jane Remover – JRJRJR
1-0
0
geplaatst: 11 januari, 12:34 uur
Oef, dit is gelijk al een forse battle. Maar sowieso Princess Nokia 
3-2
Zegt de persoon die medeverantwoordelijk was voor de uitschakeling van het mooiste indienummer van afgelopen jaar

3-2
Scorpion_21 schreef:
Zegt de persoon die medeverantwoordelijk was voor de uitschakeling van het mooiste indienummer van afgelopen jaar

0
geplaatst: 11 januari, 15:44 uur
67. PAWSA & The Adventures of Stevie V – Dirty Cash (Money Talks) vs. Justin Bieber – DAISIES
0-1
0-1
0
geplaatst: 11 januari, 16:51 uur
Titmeister schreef:
3-2

3-2
(quote)
Te weten?

* denotes required fields.