MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005

zoeken in:
1-0 M83

2-0 M83

2-2 david gray

3-2 M83

Red dat laatste beetje electronic ! 't Is niet veel, maar 't is ten minste iets

4-3

Soulwax eruit snap ik wel, Vitalic ook wel, maar ASMZ tegen Elbow?? Dan kennen jullie zeker een andere Elbow dan ik.

edit: Vitalic snap ik eigenlijk ook niet... The Magic Numbers zijn al veelstever gekomen.

Ok dit was gelijk mn laatste stem zeg. Al mn favorieten eruit. My Morning Jacket eruit tegen Bloc Party ????? Riverside eruit , Vitalic eruit en dan de ergste....Washington eruit tegen Sufjan

Ace
4-4

VanDeGriend schreef:
Ok dit was gelijk mn laatste stem zeg. Al mn favorieten eruit. My Morning Jacket eruit tegen Bloc Party ????? Riverside eruit , Vitalic eruit en dan de ergste....Washington eruit tegen Sufjan

Je vergeet A Silver Mt Zion

6-4 M83

7. Eels - Blinking Lights and Other Revelations vs. Pete Philly & Perquisite - Mindstate

0-1 Pete

Edris
1 | 2

Electro_
1-3 Pete Philly

6-4 Eels

8. Sufjan Stevens - Illinois vs. The Frames - Burn the Maps

0-1

deze zal mij benieuwen!!!

2-1 Sufjan

Hier denk ik nog ff over na, want hierop is de quote van VDG wel van toepassing: tussen deze twee vriendjes kan ik niet kiezen

niet te lang denken, Vince
ik wil niet dat je hier op MuMe als zwevende kiezer bekend staat

OK Ett., ik wil inderdaad ook niet de doorslaggevende stem in deze ronde hebben:

2-2 Frames

Gast
geplaatst: vandaag om 08:54 uur

geplaatst: vandaag om 08:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.