Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 00:26 uur
Red dat laatste beetje electronic ! 't Is niet veel, maar 't is ten minste iets 

0
4-3
Soulwax eruit snap ik wel, Vitalic ook wel, maar ASMZ tegen Elbow?? Dan kennen jullie zeker een andere Elbow dan ik.
edit: Vitalic snap ik eigenlijk ook niet... The Magic Numbers zijn al veelstever gekomen.
Soulwax eruit snap ik wel, Vitalic ook wel, maar ASMZ tegen Elbow?? Dan kennen jullie zeker een andere Elbow dan ik.

edit: Vitalic snap ik eigenlijk ook niet... The Magic Numbers zijn al veelstever gekomen.

0
Ok dit was gelijk mn laatste stem zeg. Al mn favorieten eruit. My Morning Jacket eruit tegen Bloc Party ????? Riverside eruit , Vitalic eruit en dan de ergste....Washington eruit tegen Sufjan 

0
geplaatst: 9 april 2006, 01:12 uur
VanDeGriend schreef:
Ok dit was gelijk mn laatste stem zeg. Al mn favorieten eruit. My Morning Jacket eruit tegen Bloc Party ????? Riverside eruit , Vitalic eruit en dan de ergste....Washington eruit tegen Sufjan

Je vergeet A Silver Mt Zion

0
geplaatst: 9 april 2006, 04:12 uur
7. Eels - Blinking Lights and Other Revelations vs. Pete Philly & Perquisite - Mindstate
0-1 Pete
0-1 Pete
0
geplaatst: 9 april 2006, 11:02 uur
Hier denk ik nog ff over na, want hierop is de quote van VDG wel van toepassing: tussen deze twee vriendjes kan ik niet kiezen 

0
geplaatst: 9 april 2006, 11:04 uur
niet te lang denken, Vince
ik wil niet dat je hier op MuMe als zwevende kiezer bekend staat

ik wil niet dat je hier op MuMe als zwevende kiezer bekend staat

0
geplaatst: 9 april 2006, 11:06 uur
OK Ett., ik wil inderdaad ook niet de doorslaggevende stem in deze ronde hebben:
2-2 Frames
2-2 Frames
* denotes required fields.