MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005

zoeken in:
3-2 BP

Allmusic
4-3 SR

Yak
4-4 Sigur Ros

sxesven
5-5

5-6 Sigur Ros

5-7 SR

6-7

zeer duidelijk 6-8

Elbow - Leaders of the Free World vs. The Frames - Burn the Maps

1-0

Electro_
2-0

2-1 frames

Yak
2-2 Frames

Gelijke platen voor mij, maar Sufjan er door hun uit, dus... (een mens kan ook niet eens een dag weggaan hier ook he)

3-2

4-3

aERo

Laat nu tenminste Sigur Ros winnen voor enige vorm van rechtvaardigheid... voor zover daar al over te spreken is

Nee geen Sigur...best lekkere muziek..heel mooi hier en daar. Maar nee geen winnaar.

Alle 'winnaars' deden niet eens mee, op Porcupine Tree na, laat dan de enige nog goede plaat die over is ook maar winnen.

The Scientist schreef:
laat dan de enige nog goede plaat die over is ook maar winnen.

Ik zie dat er een complete afslachting heeft plaatsgevonden van mijn favo's tijdens mijn afwezigheid. Frames en Elbow zijn mij gelijkwaardig, dus dan moet je met een ander criterium komen
Ik ga nu mee met the Scientist voor wat aan gaat Sigur Ros

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik zie dat er een complete afslachting heeft plaatsgevonden van mijn favo's tijdens mijn afwezigheid. Frames en Elbow zijn mij gelijkwaardig, dus dan moet je met een ander criterium komen
Ik ga nu mee met the Scientist voor wat aan gaat Sigur Ros

(afbeelding)

aERodynamIC schreef:
Sufjan er door hun uit, dus...

4-4 frames

4-5 Frames

Allmusic
5-5 Elbow

Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Elbow het ineens zo ver schopt terwijl ik er eigenlijk bijna nooit iemand over hoor. Heb 'em in weinig eindejaarslijstjes aangetroffen. Het zal de loting wel zijn dan..

obsessed schreef:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Elbow het ineens zo ver schopt terwijl ik er eigenlijk bijna nooit iemand over hoor.

Tja, een van de redenen om deze KO in het geheel niet serieus te nemen.

6-6 Frames

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.