Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 14:54 uur
Elbow - Leaders of the Free World vs. The Frames - Burn the Maps
1-0
1-0
0
geplaatst: 9 april 2006, 14:55 uur
Gelijke platen voor mij, maar Sufjan er door hun uit, dus... (een mens kan ook niet eens een dag weggaan hier ook he)
3-2
3-2
0
geplaatst: 9 april 2006, 14:57 uur
Laat nu tenminste Sigur Ros winnen voor enige vorm van rechtvaardigheid... voor zover daar al over te spreken is 

0
geplaatst: 9 april 2006, 14:58 uur
Nee geen Sigur...best lekkere muziek..heel mooi hier en daar. Maar nee geen winnaar.
0
geplaatst: 9 april 2006, 14:59 uur
Alle 'winnaars' deden niet eens mee, op Porcupine Tree na, laat dan de enige nog goede plaat die over is ook maar winnen.
0
geplaatst: 9 april 2006, 14:59 uur
0
geplaatst: 9 april 2006, 15:01 uur

Ik zie dat er een complete afslachting heeft plaatsgevonden van mijn favo's tijdens mijn afwezigheid. Frames en Elbow zijn mij gelijkwaardig, dus dan moet je met een ander criterium komen

Ik ga nu mee met the Scientist voor wat aan gaat Sigur Ros

0
geplaatst: 9 april 2006, 15:03 uur
aERodynamIC schreef:

Ik zie dat er een complete afslachting heeft plaatsgevonden van mijn favo's tijdens mijn afwezigheid. Frames en Elbow zijn mij gelijkwaardig, dus dan moet je met een ander criterium komen
(quote)

0
geplaatst: 9 april 2006, 15:04 uur
0
geplaatst: 9 april 2006, 15:21 uur
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Elbow het ineens zo ver schopt terwijl ik er eigenlijk bijna nooit iemand over hoor. Heb 'em in weinig eindejaarslijstjes aangetroffen. Het zal de loting wel zijn dan..
0
geplaatst: 9 april 2006, 15:23 uur
obsessed schreef:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Elbow het ineens zo ver schopt terwijl ik er eigenlijk bijna nooit iemand over hoor.
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom Elbow het ineens zo ver schopt terwijl ik er eigenlijk bijna nooit iemand over hoor.
Tja, een van de redenen om deze KO in het geheel niet serieus te nemen.

* denotes required fields.