MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005

zoeken in:
3-0

Herrie

VanDeGriend schreef:
Die twee platen lijken idd wel een kopie van elkaar. Mijn idee om ze er uit te gooien maar zal wel niet kunnen . Ff snel op die eerste stemmen, raggen we die de tweede ronde er wel uit

Briljant plan

4-0, at your service

Ace
Ik ken alleen Toxicity, maar wat zou ik graag die 5-0 maken. Toch doe ik het niet

Mooi

37- Burst - Origo -vs.- Okkervil River - Black Sheep Boy

[spijt stand]Ik blijf toch vinden dat mensen alleen moeten stemmen als ze minimaal 1 van de albums redelijk goed kennen! Dus ik hoop niet dat ik door mijn opmerking mensen SOAD heb doen wegstemmen[/spijt stand]

bonothecat schreef:
Dus ik hoop niet dat ik door mijn opmerking mensen SOAD heb doen wegstemmen

Nee hoor, dat is niet gebeurd. SOAD is door

Ace
VanDeGriend schreef:
(quote)
Nee dat is niet gebeurd. SOAD is door

Ik zal graag een beetje tempo in de huidige battle brengen, maar beide albums klinken me als abacadabra in de oren...

Toine Rorije
0-1

Ruby1966
0-2

Ace schreef:
beide albums klinken me als abacadabra in de oren...
Dat heb ik met deze ronde. Okkervil ooit beluisterd maar is me niet bijgebleven. Burst ken ik helemaal niet.

2-2 Burst

2-3 Okkervil River

aslan (crew)
3-3 burst

Ace
3-4 is het dus als we scientist ook nog even meetellen... Wie maakt m af dan kunnen we rapido naar de volgende

3-5 Okkervil

Vashti Bunyan eruit.

38- We Are Scientists - With Love and Squalor -vs.- Nine Inch Nails - With Teeth

0-1 NIN

handsome_devil
0-4

Ace
1-4

39- Simple Minds - Black & White-vs.- Elbow - Leaders of the Free World

0-1

Ace
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 21:00 uur

geplaatst: vandaag om 21:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.