Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005
zoeken in:
0
dutch2
geplaatst: 7 april 2006, 00:36 uur
Pete gaat door, of onze held The Scientist moet morgen anders beslissen. Goed plan?
0
geplaatst: 7 april 2006, 00:36 uur
56- The Flashbulb - Kirlian Selections -vs.- The Books - Lost and Safe
2-0
Daar zijn we nu, wel blijven opletten jongens!
2-0
Daar zijn we nu, wel blijven opletten jongens!
0
geplaatst: 7 april 2006, 00:37 uur
titan schreef:
Als een grote band een gemiddelde < 3,50 heeft verdient hij het gewoon niet om mee te doen.
Ja dag...hoge bomen vangen veel wind. Als dat t criterium is hebben we in lengte der dagen leuke knock outs met o zo gezellige obscure artiesten met een gemiddelde van 4,67 op basis van 3 stemmen.Als een grote band een gemiddelde < 3,50 heeft verdient hij het gewoon niet om mee te doen.
Doen we er wel lekker lang over
0
geplaatst: 7 april 2006, 00:38 uur
Aan het begin van het spelletje was er tijd om te zeuren, mopperen, te schuiven en aan te bieden. In het vervolg maar beter opletten 

0
geplaatst: 7 april 2006, 00:39 uur
Onderhond schreef:
Aan het begin van het spelletje was er tijd om te zeuren, mopperen, te schuiven en aan te bieden. In het vervolg maar beter opletten

Mijn input was toen vergelijkbaar maar genegeerd. Maar boeit ook niet. Ff gelachen en nu voort
0
titan (crew)
geplaatst: 7 april 2006, 00:43 uur
VanDeGriend schreef:
Doen we er wel lekker lang over
(quote)
Ja dag...hoge bomen vangen veel wind. Als dat t criterium is hebben we in lengte der dagen leuke knock outs met o zo gezellige obscure artiesten met een gemiddelde van 4,67 op basis van 3 stemmen.Doen we er wel lekker lang over
Onzin. Ten eerste doen alleen albums mee met minstens 10 stemmen en ten tweede doen er genoeg albums mee van grote artiesten die wel een fatsoenlijk gemiddelde hebben. Zoals Onderhond terecht opmerkt (ben ik het toch nog eens een keer met hem eens
) is de tijd van zeuren en klagen al geweest. Daar had je eerder mee moeten komen.
0
Toine Rorije
geplaatst: 7 april 2006, 00:44 uur
En daarbij is het Hoge bomen-verhaal een drogreden van de bovenste plank.
0
geplaatst: 7 april 2006, 00:48 uur
Allez he jongens....lees ff mn laatste posts... tis al goed en t was al goed.
0
Toine Rorije
geplaatst: 7 april 2006, 00:58 uur
Ach, wat kan mij die hele knock-out eigenlijk ook schelen. En o ja, ik zou graag zien dat de Books de tweede ronde halen. 

0
geplaatst: 7 april 2006, 09:54 uur
57- Sufjan Stevens - Illinois -vs.- Spinvis - Dagen van Gras Dagen van Stro
1-0
1-0
0
geplaatst: 7 april 2006, 10:02 uur
58- dEUS - Pocket Revolution -vs.- Millionaire - Paradisiac
1-0
1-0
* denotes required fields.