Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2006, 20:18 uur
Blackalicious eruit, dat kan niet. Stelletje zelfzuchtige anti-hiphop en R&B en Soul gasten hierow.
0
geplaatst: 7 april 2006, 20:20 uur
Reijersen schreef:
Blackalicious eruit, dat kan niet. Stelletje zelfzuchtige anti-hiphop en R&B en Soul gasten hierow.

0
geplaatst: 7 april 2006, 20:23 uur
Reijersen schreef:
Sorry, maar zelfs ik had, als ik op tijd was geweest, voor Bloc Party gestemd. Fantastisch album. En ik ben niet echt anti-hophop.

0
geplaatst: 7 april 2006, 20:24 uur
Hammerhead: heb je er eentje die je er echt nog in wil, roep maar even 

0
geplaatst: 7 april 2006, 20:25 uur
Meshuggah natuurlijk!
En welke electronica had jij in gedachten?
En welke electronica had jij in gedachten?
0
SelmaDuim
geplaatst: 7 april 2006, 20:25 uur
Reijersen schreef:
Ow, ik zeg een keer de waarheid hoor
Je kunt veel van me zeggen maar zelfzuchtig ben ik niet, en veel anderen hier evenmin. Zegt veel over jezelf, zo'n domme opmerking.Ow, ik zeg een keer de waarheid hoor
0
geplaatst: 7 april 2006, 20:26 uur
Whahaha, wat geinig dit. Beetje onderhandelen he Onderhond en HammerHead 
Ach mensen, meeste stemmen gelden he, en het is maar net de vraag wie er online zijn.
Botvier mijn MuMe-frustraties morgne wel op t voetbalveld

Ach mensen, meeste stemmen gelden he, en het is maar net de vraag wie er online zijn.
Botvier mijn MuMe-frustraties morgne wel op t voetbalveld

0
geplaatst: 7 april 2006, 20:26 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)
Je kunt veel van me zeggen maar zelfzuchtig ben ik niet, en veel anderen hier evenmin, eikel.heerlijk als mensen zo serieus reageren. Vind jou ook lief.
0
geplaatst: 7 april 2006, 20:29 uur
Venetian Snares is niet mis, maar die heb je zelf ook redelijk hoog staan. Verder mag je Autechre ook een beetje helpen.
Meer zit er voor mij al niet meer in.
0
geplaatst: 7 april 2006, 20:30 uur
9- Hooverphonic - No more sweet music -vs.- Maxïmo Park - A Certain Trigger
* denotes required fields.