MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:

2-2 burst

Jammer van Agent Steel trouwens, ik heb namelijk weer niet zoveel met AC/DC.

anybody home...?

Nou ik ken alleen 1 nummer van Burst, dat vond ik wel goed klinken, alleen die andere ken ik niet.

DutchViking
4-3 Burst

Ik maak er dan wel 5-3 van

48. Voivod – Led Zeppelin

0-1

0-2

DutchViking
1-2

Twee uitstekende bands die beide eigenlijk verdienen om door te gaan. Led Zeppelin behoeft uiteraard geen introductie. Wat Voivod betreft, dat is een van de meest ondergewaardeerde bands die ik ken. Heel aparte sound, een combinatie van stijlen... Een band die altijd met iets nieuws komt en door de vrij aparte gitaarloopjes en de nogal aparte zang van Denis Belanger (later is er wel een andere zanger gekomen) erg eigenzinnig klinkt.

Kenneth
2-2

Voivod is inderdaad geniaal bezig geweest, maar ik ga toch voor LZ: 2-4

Voivod!!!

3-4

sq
3-5

DutchViking
49. Dark Angel – Life of Agony

DutchViking
0-1

0-2

Pff, Voivod , dit is dus wel een metal knock-out hè, geen "70's blues-rock bandjes" knock-out.

Kenneth
1-4

DutchViking
50. Paradise Lost – Yngwie Malmsteen

DutchViking
Weer een moeilijke... Ik ga toch maar voor Yngwie:

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:42 uur

geplaatst: vandaag om 01:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.