Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2006, 17:54 uur
2-2 burst
Jammer van Agent Steel trouwens, ik heb namelijk weer niet zoveel met AC/DC.
Jammer van Agent Steel trouwens, ik heb namelijk weer niet zoveel met AC/DC.
0
geplaatst: 15 april 2006, 21:25 uur
Nou ik ken alleen 1 nummer van Burst, dat vond ik wel goed klinken, alleen die andere ken ik niet.
0
DutchViking
geplaatst: 15 april 2006, 22:34 uur
1-2
Twee uitstekende bands die beide eigenlijk verdienen om door te gaan. Led Zeppelin behoeft uiteraard geen introductie. Wat Voivod betreft, dat is een van de meest ondergewaardeerde bands die ik ken. Heel aparte sound, een combinatie van stijlen... Een band die altijd met iets nieuws komt en door de vrij aparte gitaarloopjes en de nogal aparte zang van Denis Belanger (later is er wel een andere zanger gekomen) erg eigenzinnig klinkt.
Twee uitstekende bands die beide eigenlijk verdienen om door te gaan. Led Zeppelin behoeft uiteraard geen introductie. Wat Voivod betreft, dat is een van de meest ondergewaardeerde bands die ik ken. Heel aparte sound, een combinatie van stijlen... Een band die altijd met iets nieuws komt en door de vrij aparte gitaarloopjes en de nogal aparte zang van Denis Belanger (later is er wel een andere zanger gekomen) erg eigenzinnig klinkt.
0
geplaatst: 15 april 2006, 23:51 uur
Voivod is inderdaad geniaal bezig geweest, maar ik ga toch voor LZ: 2-4
0
geplaatst: 16 april 2006, 00:22 uur
Pff, Voivod
, dit is dus wel een metal knock-out hè, geen "70's blues-rock bandjes" knock-out.
, dit is dus wel een metal knock-out hè, geen "70's blues-rock bandjes" knock-out.
0
DutchViking
geplaatst: 16 april 2006, 01:01 uur
Weer een moeilijke... Ik ga toch maar voor Yngwie:
0-1
0-1
* denotes required fields.