Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2006, 12:57 uur
Lijkt het hier vol mee te zitten. Eerst Tool er bijna uitgeknikkerd, toen Deep Purple, Opeth is er zelfs helemaal uitgeknikkerd....Nou ja, zulke verrassingen maken zo'n knock-out juist wel weer leuk

0
geplaatst: 17 april 2006, 12:58 uur
Kasperbert schreef:
Lijkt het hier vol mee te zitten. Eerst Tool er bijna uitgeknikkerd, toen Deep Purple, Opeth is er zelfs helemaal uitgeknikkerd....Nou ja, dat maakt zo'n knock-out juist wel weer leuk
(quote)
Lijkt het hier vol mee te zitten. Eerst Tool er bijna uitgeknikkerd, toen Deep Purple, Opeth is er zelfs helemaal uitgeknikkerd....Nou ja, dat maakt zo'n knock-out juist wel weer leuk

Zo is dat

0
DutchViking
geplaatst: 17 april 2006, 13:28 uur
Ik ben benieuwd of deze ook zo spannend gaat worden. Ik heb al zo'n vermoeden namelijk
Ik kan moeilijk kiezen tussen Megadeth en In Flames. Van beide bands ben ik geen uitgesproken liefhebber. Van In Flames vind ik maar bepaalde nummers goed, terwijl bij Megadeth de zang van Mustaine voor mij een storende factor is.
Toch kies ik voor Megadeth en dan vooral vanwege Marty Friedman / Chris Poland: 1-2
Ik kan moeilijk kiezen tussen Megadeth en In Flames. Van beide bands ben ik geen uitgesproken liefhebber. Van In Flames vind ik maar bepaalde nummers goed, terwijl bij Megadeth de zang van Mustaine voor mij een storende factor is.
Toch kies ik voor Megadeth en dan vooral vanwege Marty Friedman / Chris Poland: 1-2
* denotes required fields.