MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:

6-5

wat 'n thriller was dat bij Deep Purple trouwens

Arno schreef:
wat 'n thriller was dat bij Deep Purple trouwens

Lijkt het hier vol mee te zitten. Eerst Tool er bijna uitgeknikkerd, toen Deep Purple, Opeth is er zelfs helemaal uitgeknikkerd....Nou ja, zulke verrassingen maken zo'n knock-out juist wel weer leuk

Kasperbert schreef:
(quote)

Lijkt het hier vol mee te zitten. Eerst Tool er bijna uitgeknikkerd, toen Deep Purple, Opeth is er zelfs helemaal uitgeknikkerd....Nou ja, dat maakt zo'n knock-out juist wel weer leuk

Zo is dat

DutchViking
14. Megadeth - In Flames

DutchViking
Ik ben benieuwd of deze ook zo spannend gaat worden. Ik heb al zo'n vermoeden namelijk

Ik kan moeilijk kiezen tussen Megadeth en In Flames. Van beide bands ben ik geen uitgesproken liefhebber. Van In Flames vind ik maar bepaalde nummers goed, terwijl bij Megadeth de zang van Mustaine voor mij een storende factor is.

Toch kies ik voor Megadeth en dan vooral vanwege Marty Friedman / Chris Poland: 1-2

Beiden vind ik slecht maar ik ga toch voor Megadeth 2-2

aslan (crew)
3-2 megadeth

Kenneth
5-3

6-3!

DutchViking
15. Def Leppard - Amorphis

DutchViking
1-0

Amorphis is goed, maar Leppard is beter: 2-0

aslan (crew)
3-2

4-2

6-2

In Flames er ook al uit....

16. Neurosis – Suicidal Tendencies

0-1

DutchViking
0-2

Broer Konijn
1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 10:07 uur

geplaatst: vandaag om 10:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.