Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2006, 19:22 uur
4-0
Duidelijk. Kei en keihard met die super metalstem van Robert Flynn
Duidelijk. Kei en keihard met die super metalstem van Robert Flynn
0
DutchViking
geplaatst: 12 april 2006, 19:24 uur
3-0
Marduk is black metal en daar hou ik niet echt van. Daarbij komt dat Gamma Ray een van de betere bands uit haar genre (power metal) is, een band die al lang meeloopt en al diverse leuke plaatjes heeft gemaakt.
Marduk is black metal en daar hou ik niet echt van. Daarbij komt dat Gamma Ray een van de betere bands uit haar genre (power metal) is, een band die al lang meeloopt en al diverse leuke plaatjes heeft gemaakt.
0
Broer Konijn
geplaatst: 12 april 2006, 19:27 uur
Ik ken beide bands niet (hoewel, van Gamma Ray alleen een paar nummers), maar zal Marduk uit haar lijden verlossen: 5-0
0
DutchViking
geplaatst: 12 april 2006, 19:28 uur
Axxis - oude Iced Earth 1-2
Axxis - nieuwe Iced Earth 0-3
Iced Earth met Tim Owens (de huidige zanger) is een hele vooruitgang, ik kies dus voor Iced Earth: 0-3
Axxis - nieuwe Iced Earth 0-3
Iced Earth met Tim Owens (de huidige zanger) is een hele vooruitgang, ik kies dus voor Iced Earth: 0-3
0
geplaatst: 12 april 2006, 19:29 uur
Lastig vind ze allebei ongeveer even goed, ik geef toch een voorkeur aan de melodieuze metal van Axxis.
1-3
1-3
0
geplaatst: 12 april 2006, 19:30 uur
Ik vind de zang van Axxis een beetje zeikerig, dan luister ik liever naar hun landgenoten van Pink Cream 69.
Ik kies Iced Earth: 1-4
Ik kies Iced Earth: 1-4
0
DutchViking
geplaatst: 12 april 2006, 19:33 uur
2-0
Marilyn Manson vind ik absoluut een van de meest overgewaardeerde artiesten uit dit topic. Entombed weet mij met hun nieuwe platen doorgaans wel te verrassen.
Marilyn Manson vind ik absoluut een van de meest overgewaardeerde artiesten uit dit topic. Entombed weet mij met hun nieuwe platen doorgaans wel te verrassen.
0
Electro_
geplaatst: 12 april 2006, 19:35 uur
Eigenlijk heb ik niks te zoeken in deze KO, maar er zijn 2 artiesten/bands die ik "steun", Machine Head en Marilyn Manson. En die laatste geeft geweldige shows, dus:
2-1
2-1
0
geplaatst: 12 april 2006, 20:06 uur
De stijl van Marilyn Manson is niet mijn voorkeur.
Hoewel ik Entombed eigenlijk ook niet zo hoogstaand vind, geef ik ze toch m'n punt.
5-2
Hoewel ik Entombed eigenlijk ook niet zo hoogstaand vind, geef ik ze toch m'n punt.
5-2
0
DutchViking
geplaatst: 12 april 2006, 20:08 uur
Wat ik van God Dethroned ken, spreekt me niet aan. Trouble was een van de eerste en beste doom metal-bands. Platen als Plastic Green Head en Psalm 9 zijn daarvan het overtuigende bewijs: 1-0
* denotes required fields.