MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
nou al op de helft van de eerste ronde

65. Machine Head – Static X

DutchViking
3-0

4-0

Duidelijk. Kei en keihard met die super metalstem van Robert Flynn

5-0

66. Gamma Ray – Marduk

1-0

DutchViking
3-0

Marduk is black metal en daar hou ik niet echt van. Daarbij komt dat Gamma Ray een van de betere bands uit haar genre (power metal) is, een band die al lang meeloopt en al diverse leuke plaatjes heeft gemaakt.

4-0

Wie maakt het af?

Broer Konijn
Ik ken beide bands niet (hoewel, van Gamma Ray alleen een paar nummers), maar zal Marduk uit haar lijden verlossen: 5-0

67. Axxis – Iced Earth

Broer Konijn
0-2

DutchViking
Axxis - oude Iced Earth 1-2
Axxis - nieuwe Iced Earth 0-3

Iced Earth met Tim Owens (de huidige zanger) is een hele vooruitgang, ik kies dus voor Iced Earth: 0-3

Lastig vind ze allebei ongeveer even goed, ik geef toch een voorkeur aan de melodieuze metal van Axxis.

1-3

Ik vind de zang van Axxis een beetje zeikerig, dan luister ik liever naar hun landgenoten van Pink Cream 69.

Ik kies Iced Earth: 1-4

68. Entombed - Marilyn Manson

1-0

DutchViking
2-0

Marilyn Manson vind ik absoluut een van de meest overgewaardeerde artiesten uit dit topic. Entombed weet mij met hun nieuwe platen doorgaans wel te verrassen.

Electro_
Eigenlijk heb ik niks te zoeken in deze KO, maar er zijn 2 artiesten/bands die ik "steun", Machine Head en Marilyn Manson. En die laatste geeft geweldige shows, dus:

2-1

4-2

De stijl van Marilyn Manson is niet mijn voorkeur.
Hoewel ik Entombed eigenlijk ook niet zo hoogstaand vind, geef ik ze toch m'n punt.
5-2

DutchViking
69. Trouble – God Dethroned

DutchViking
Wat ik van God Dethroned ken, spreekt me niet aan. Trouble was een van de eerste en beste doom metal-bands. Platen als Plastic Green Head en Psalm 9 zijn daarvan het overtuigende bewijs: 1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 23:31 uur

geplaatst: vandaag om 23:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.