Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2006, 11:38 uur
Inderdaad, waar is Eddie? Al helemaal nu Iron Maiden aan de beurt is....
En 0-1 trouwens
En 0-1 trouwens
0
geplaatst: 13 april 2006, 11:58 uur
0-2
Snif moet nu een tentamen gaan maken
, dus ik ben er voorlopig niet meer....
Snif moet nu een tentamen gaan maken
, dus ik ben er voorlopig niet meer....
0
geplaatst: 13 april 2006, 12:01 uur
Ook hier was het voor mij toch weer wat moeilijker kiezen. Toch ga ik hier ook voor deze Zweedse Viking Metal-band.
0-3
0-3
0
DutchViking
geplaatst: 13 april 2006, 12:09 uur
He, wat jammer nou dat Maiden door is... 
Nu kies ik voor Metal Church, i.p.v. de viking metal band
Je zou van mij misschien anders verwachten, maar dat doe ik omdat Metal Church met hun debuutplaat Metal Church een thrash-mijlpaal van jewelste heeft uitgebracht, en dat al in 1984.
De band stond in feite aan de wieg van het genre, maar mindere latere platen hadden bepaald geen positief effect op hun bekendheid.
1-3 Metal Church dus
PS Veel succes, Kasperbert!

Nu kies ik voor Metal Church, i.p.v. de viking metal band
Je zou van mij misschien anders verwachten, maar dat doe ik omdat Metal Church met hun debuutplaat Metal Church een thrash-mijlpaal van jewelste heeft uitgebracht, en dat al in 1984.De band stond in feite aan de wieg van het genre, maar mindere latere platen hadden bepaald geen positief effect op hun bekendheid.
1-3 Metal Church dus
PS Veel succes, Kasperbert!
0
geplaatst: 13 april 2006, 12:15 uur
2-3 Metal Church
De band van Kurt Vanderhoof die inderdaad erg bepalend is geweest met hun debuutplaat, maar daarna eigenlijk een karikatuur van zichzelf werd...
De band van Kurt Vanderhoof die inderdaad erg bepalend is geweest met hun debuutplaat, maar daarna eigenlijk een karikatuur van zichzelf werd...
0
geplaatst: 13 april 2006, 12:43 uur
2-1 ik ben een metal fan, mss wel freak. Maar Death Metal is niet mijn favoriete genre. Trash Metal daarentegen. YEEEEEAAAH!!!!
* denotes required fields.