MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
En Apocalyptica ook (Goed, Queensryche is natuurlijk ook heel erg goed, maar 5-0 is wel bikkelhard)

Kasperbert schreef:
(quote)

Och het cijfer ligt ergens tussen de 1 en de 10 ...Verder heb ik er echt geen idee van.

had ik wel verwacht

Kenneth
2-5 Voivod

Kenneth
96. Chimaira – Led Zeppelin

1-0

Is Led Zeppelin eigenlijk wel metal?

2-1

Nee geen metal, maar 1 van de voorvaderen.

DutchViking
Ik had ze in eerste instantie niet in de lijst staan, maar op aanraden van enkele users op deze site heb ik ze toch maar toegevoegd. Led Zeppelin is inderdaad geen metal

DutchViking
2-2

3-2

3-3

3-4

Ik kan Led Zeppelin eigenlijk wel (meer dan) waarderen. Dus geef ik hem m'n puntje.
3-5

97. Moonspell – Dark Angel

DutchViking
1-1

Uit het nummer Death is certain

Death is certain
Life is not
Your mind's in torment
Waiting to rot

1-2 Dark Angel, leuke band. Beetje Agent Steel-achtig Lekker ouderwetse jaren '80 thrash...

Wat voor metal is Dark Angel en waar kan je het mee vergelijken?

DutchViking
Het is een jaren '80 thrash band, zoals Ramos hierboven ook al aangeeft. Afkomstig uit de Bay Area, als ik me niet vergis. Ik ken niet veel van de band, maar je zou ze kunnen vergelijken met oude Testament, Agent Steel of oude Exodus.

We Have Arrived schijnt nogal een goed album te zijn. Die zal ik dan ook eens gaan luisteren

Hun drummer Gene Hoglan heeft later nog in Death gespeeld.

aslan (crew)
1-5 dark angel

98. Emperor – Life of Agony

DutchViking
0-1

DutchViking schreef:
Hun drummer Gene Hoglan heeft later nog in Death gespeeld.

Zo hoor je nog eens wat. Ik ben momenteel ook wel een beetje bezig met Death dus Individual Thought Patterns krijg zometeen nog wel een luisterbeurt.
Het nummer Death is Certain net heel kort geluisterd en dat is idd behoorlijk trash, ik had me mening bij moeten stellen.

aslan (crew)
1-1 emperor

Life of Agony een goede band (Emperor trouwens ook)

1-3

1-4 leuke hadrock-punk groep

Kenneth
1-5

99. 3 – Paradise Lost

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.