Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2006, 23:37 uur
Ik krijg een beetje het idee dat deze eerste ronde nogal overbodig is. Het grootste deel van de matches eindigt in 5-0.
0
geplaatst: 13 april 2006, 23:47 uur
Ja idd een beetje overbodig, stuk of 2 maar die gelijk gingen. Gelukkig nog maar 12.
2-3
2-3
0
DutchViking
geplaatst: 13 april 2006, 23:59 uur
De matches zijn bewust zo gemaakt dat een grote naam in de eerste (en tweede) ronde gekoppeld wordt aan een van de mindere goden. Het is inderdaad maar in een paar matches gelijk op gegaan (als ik me niet vergis 3x 5-4 en 7x 5-3).
De tweede (en volgende) ronde wordt veel interessanter, omdat je nu nog ziet dat sommige bands bij veel users onbekend zijn. Dat zal straks uiteraard veel minder het geval zijn.
De tweede (en volgende) ronde wordt veel interessanter, omdat je nu nog ziet dat sommige bands bij veel users onbekend zijn. Dat zal straks uiteraard veel minder het geval zijn.
0
geplaatst: 14 april 2006, 00:02 uur
Inderdaad, de volgende ronde wordt interessant. Ik kijk nu al uit naar bepaalde matches. Het zal onvoorspelbaar gaan worden en dat komt het spel alleen maar ten goede.
Deze match is ook wel spannend trouwens, ik twijfel lang tussen CoC en Type O, aangezien beide bands me aanspreken. Nu kies ik dan maar voor Type O: 2-4
Deze match is ook wel spannend trouwens, ik twijfel lang tussen CoC en Type O, aangezien beide bands me aanspreken. Nu kies ik dan maar voor Type O: 2-4
0
geplaatst: 14 april 2006, 00:04 uur
Van allebei nooit wat van gehoord. Best triest voor zo'n metalhead.
0
DutchViking
geplaatst: 14 april 2006, 00:08 uur
Dan adviseer ik jedeze eens te gaan luisteren, erg goede plaat 

0
geplaatst: 14 april 2006, 00:21 uur
4-0
Die andere band ken ik ook niet, maar dat lijkt me een leuke plaat DV
Die andere band ken ik ook niet, maar dat lijkt me een leuke plaat DV

0
geplaatst: 14 april 2006, 00:22 uur
5-0
Niet dat ik AF nou zo bijzonder vind, maar DF is echt schrot
117. Mayhem – Thin Lizzy
0-1
Niet dat ik AF nou zo bijzonder vind, maar DF is echt schrot

117. Mayhem – Thin Lizzy
0-1
0
Broer Konijn
geplaatst: 14 april 2006, 00:26 uur
Moeilijk kiezen tussen deze twee - op papier erg aantrekkelijke - bands. Om de spanning er nog enigszins in te houden ga ik voor:
1-3
1-3
0
geplaatst: 14 april 2006, 00:41 uur
HammerHead schreef:
Ik krijg een beetje het idee dat deze eerste ronde nogal overbodig is. Het grootste deel van de matches eindigt in 5-0.
Tsja dat is dus de "lol" van al je favorieten plaatsen

0
geplaatst: 14 april 2006, 00:50 uur
119. Shadows Fall – Demons & Wizards
heel lastig..
Edit: nee toch niet 0-1
heel lastig..
Edit: nee toch niet 0-1
* denotes required fields.