MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:

Ik krijg een beetje het idee dat deze eerste ronde nogal overbodig is. Het grootste deel van de matches eindigt in 5-0.

aslan (crew)
2-2 coc

Ja idd een beetje overbodig, stuk of 2 maar die gelijk gingen. Gelukkig nog maar 12.

2-3

DutchViking
De matches zijn bewust zo gemaakt dat een grote naam in de eerste (en tweede) ronde gekoppeld wordt aan een van de mindere goden. Het is inderdaad maar in een paar matches gelijk op gegaan (als ik me niet vergis 3x 5-4 en 7x 5-3).

De tweede (en volgende) ronde wordt veel interessanter, omdat je nu nog ziet dat sommige bands bij veel users onbekend zijn. Dat zal straks uiteraard veel minder het geval zijn.

Inderdaad, de volgende ronde wordt interessant. Ik kijk nu al uit naar bepaalde matches. Het zal onvoorspelbaar gaan worden en dat komt het spel alleen maar ten goede.

Deze match is ook wel spannend trouwens, ik twijfel lang tussen CoC en Type O, aangezien beide bands me aanspreken. Nu kies ik dan maar voor Type O: 2-4

Kenneth
2-5

DutchViking
116. Agnostic Front – Dying Fetus

DutchViking
1-0

Van allebei nooit wat van gehoord. Best triest voor zo'n metalhead.

DutchViking
Dan adviseer ik jedeze eens te gaan luisteren, erg goede plaat

aslan (crew)
3-0

4-0

Die andere band ken ik ook niet, maar dat lijkt me een leuke plaat DV

5-0

Niet dat ik AF nou zo bijzonder vind, maar DF is echt schrot

117. Mayhem – Thin Lizzy

0-1

DutchViking schreef:
Dan adviseer ik jedeze eens te gaan luisteren, erg goede plaat

Ik ga erachter aan

DutchViking
Mooi zo

0-2

0-3

Broer Konijn
Moeilijk kiezen tussen deze twee - op papier erg aantrekkelijke - bands. Om de spanning er nog enigszins in te houden ga ik voor:

1-3

DutchViking
118. Helloween – Office of Strategic Influence

DutchViking
1-0 Helloween

2-0

Die andere band ken ik niet

aslan (crew)
3-0

HammerHead schreef:
Ik krijg een beetje het idee dat deze eerste ronde nogal overbodig is. Het grootste deel van de matches eindigt in 5-0.

Tsja dat is dus de "lol" van al je favorieten plaatsen

Kenneth
4-0

speciaal voor Hammerhead weer een

5-0

119. Shadows Fall – Demons & Wizards

heel lastig..

Edit: nee toch niet 0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 19:17 uur

geplaatst: vandaag om 19:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.