MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
Broer Konijn
Ik heb niets met gothic, dus ook niet met Sirenia. Strapping Young Lad daarentegen spreekt me zeker wel aan: 5-1

4. WASP - Metallica

0-1

Alhoewel Metallica zich moet schamen voor hoe hard het niveau de afgelopen 10 jaar is gekelderd.

DutchViking
Inderdaad, Metallica heeft de laatste jaren bar weinig gepresteerd. Als ik Metallica alleen van na het 'black album' zou kennen, zou ik hier WASP kiezen. Ach, laat ik dat ook doen. Metallica zal dit toch wel winnen

1-1 WASP

1-2 Metallica

WASP is helegaar geen metal, zeg...

DutchViking schreef:
Inderdaad, Metallica heeft de laatste jaren bar weinig gepresteerd. Als ik Metallica alleen van na het 'black album' zou kennen, zou ik hier WASP kiezen. Ach, laat ik dat ook doen. Metallica zal dit toch wel winnen

1-1 WASP

ik hoop toch dat Metallica wint 1-3

DutchViking
HammerHead schreef:
1-2 Metallica

WASP is helegaar geen metal, zeg...

WASP wordt over het algemeen toch wel als metalband gezien (of anders hardrock, maar dat soort bands staan er - hoewel niet veel - ook in, in dit topic). Kijk maar op deze site (genre bij albums is overal metal). Natuurlijk is dat niet direct maatgevend, maar op diverse gerenommeerde sites staat het ook zo.

WASP is hardrock, ja.

1-4, hoewel ik niet te spreken ben over de laatste drie studioplaten van Metallica, in het bijzonder St. Anger

jaknikker schreef:
1-4, hoewel ik niet te spreken ben over de laatste drie studioplaten van Metallica, in het bijzonder St. Anger

mee eens, maar ik als ik over de hele lijn kijk vind ik Metallica toch beter dan WASP

Broer Konijn
Laat ik het karweitje dan maar afmaken
1-5

DutchViking
5. King Diamond – Autumn

Broer Konijn
0-1 voor Neerlands gothic-trots, Autumn dus

1-2
zoals ik eerder al zei is gothic niet echt mijn ding. Maar ik geef niet zomaar een punt aan King Diamond omdat ik niet van gothic hou. King Diamond vind ik een leuk metal groepje, en vooral The Graveyard vind ik een geslaagd album.

2-2 King Diamond

DutchViking
4-2 King Diamond. The Graveyard is inderdaad een leuke plaat ja

5-2 KD

DutchViking
6. Bruce Dickinson – Bolt Thrower

0 - 1

Bruce Dickinson is niet bepaald mijn zanger .

DutchViking
0-2

Ik vind Bruce's solo-platen - wat ik er van ken althans - niet bijster sterk. Ik ga ook voor Bolt Thrower.

ondanks het toch wel goede gitaarspel bij Bolt Thrower ken ik toch m'n puntje aan Bruce Dickinson toe.
1-3 dus.

Ik heb meer met Bolt dan met Bruce, 1-4 dus

Iedereen z'n ding

1-5, ik ga ook voor de bout gooier

DutchViking
7. Black Label Society – Asphyx

1-0 BLS

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.