Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
Broer Konijn
geplaatst: 10 april 2006, 16:07 uur
Ik heb niets met gothic, dus ook niet met Sirenia. Strapping Young Lad daarentegen spreekt me zeker wel aan: 5-1
0
geplaatst: 10 april 2006, 16:08 uur
0-1
Alhoewel Metallica zich moet schamen voor hoe hard het niveau de afgelopen 10 jaar is gekelderd.
Alhoewel Metallica zich moet schamen voor hoe hard het niveau de afgelopen 10 jaar is gekelderd.
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 16:10 uur
Inderdaad, Metallica heeft de laatste jaren bar weinig gepresteerd. Als ik Metallica alleen van na het 'black album' zou kennen, zou ik hier WASP kiezen. Ach, laat ik dat ook doen. Metallica zal dit toch wel winnen 
1-1 WASP

1-1 WASP
0
geplaatst: 10 april 2006, 16:12 uur
DutchViking schreef:
Inderdaad, Metallica heeft de laatste jaren bar weinig gepresteerd. Als ik Metallica alleen van na het 'black album' zou kennen, zou ik hier WASP kiezen. Ach, laat ik dat ook doen. Metallica zal dit toch wel winnen
1-1 WASP

1-1 WASP
ik hoop toch dat Metallica wint 1-3
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 16:12 uur
WASP wordt over het algemeen toch wel als metalband gezien (of anders hardrock, maar dat soort bands staan er - hoewel niet veel - ook in, in dit topic). Kijk maar op deze site (genre bij albums is overal metal). Natuurlijk is dat niet direct maatgevend, maar op diverse gerenommeerde sites staat het ook zo.

0
geplaatst: 10 april 2006, 16:16 uur
1-4, hoewel ik niet te spreken ben over de laatste drie studioplaten van Metallica, in het bijzonder St. Anger
0
geplaatst: 10 april 2006, 16:17 uur
jaknikker schreef:
1-4, hoewel ik niet te spreken ben over de laatste drie studioplaten van Metallica, in het bijzonder St. Anger
mee eens, maar ik als ik over de hele lijn kijk vind ik Metallica toch beter dan WASP
0
geplaatst: 10 april 2006, 16:24 uur
1-2
zoals ik eerder al zei is gothic niet echt mijn ding. Maar ik geef niet zomaar een punt aan King Diamond omdat ik niet van gothic hou. King Diamond vind ik een leuk metal groepje, en vooral The Graveyard vind ik een geslaagd album.
zoals ik eerder al zei is gothic niet echt mijn ding. Maar ik geef niet zomaar een punt aan King Diamond omdat ik niet van gothic hou. King Diamond vind ik een leuk metal groepje, en vooral The Graveyard vind ik een geslaagd album.
0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 16:26 uur
4-2 King Diamond. The Graveyard is inderdaad een leuke plaat ja 

0
DutchViking
geplaatst: 10 april 2006, 16:31 uur
0-2
Ik vind Bruce's solo-platen - wat ik er van ken althans - niet bijster sterk. Ik ga ook voor Bolt Thrower.
Ik vind Bruce's solo-platen - wat ik er van ken althans - niet bijster sterk. Ik ga ook voor Bolt Thrower.
0
geplaatst: 10 april 2006, 16:32 uur
ondanks het toch wel goede gitaarspel bij Bolt Thrower ken ik toch m'n puntje aan Bruce Dickinson toe. 
1-3 dus.

1-3 dus.
* denotes required fields.