Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2006, 12:52 uur
9 Tom Waits - Dime Store Novels Vol 1: Live at Ebbets Field vs John Lennon - Live in New York City
0
geplaatst: 21 april 2006, 12:54 uur
Eigenlijk ken ik veel te weinig live albums om hier serieus aan mee te doen......ik krijg al snel de neiging om op de artiest te stemmen
0
geplaatst: 21 april 2006, 12:55 uur
1-0 Die van Waits is wel erg goed
, maar het is al te lagn geleden, maar weer eens opzoeken.
, maar het is al te lagn geleden, maar weer eens opzoeken.
0
geplaatst: 21 april 2006, 13:16 uur
bonothecat schreef:
Eigenlijk ken ik veel te weinig live albums om hier serieus aan mee te doen......ik krijg al snel de neiging om op de artiest te stemmen
Als groot liefhebber van live albums ken ik ze bijna allemaal maar deze dus ff niet
0
geplaatst: 21 april 2006, 13:18 uur
10 Nine Inch Nails - And all that could have been vs Emerson, Lake & Palmer - In Concert
Ik heb ook een beetje hetzelfde probleem als bonothecat
Ik heb ook een beetje hetzelfde probleem als bonothecat

0
geplaatst: 21 april 2006, 14:35 uur
2-0
ondanks dat in Rio veruit het slechtste live-album van Rush is
ondanks dat in Rio veruit het slechtste live-album van Rush is
0
geplaatst: 21 april 2006, 14:45 uur
3-1
allebei leuke platen hoor maar Rush heeft al 30 live allbums gemaakt waarvan dit een van de mindere is en Prince maar eentje waarvan dit de beste is. Daarnaast krijg je bij het doodgewone Rush in Rio meer van t zelfde: de studio versie wordt nagespeeld of een eerdere live versie wordt nog eens dunnetjes over gedaan. Goed gedaan maar toch simpelweg cashen. De Prince plaat daarentegen is een serieuze aanvulling op man's studiowerk. Niet voor de hand liggende setlist (de hits worden grotendeels genegeerd) met sterk afwijkende arrangementen en uitvoeringen. Maw alles wat een live plaat zo leuk maakt.
allebei leuke platen hoor maar Rush heeft al 30 live allbums gemaakt waarvan dit een van de mindere is en Prince maar eentje waarvan dit de beste is. Daarnaast krijg je bij het doodgewone Rush in Rio meer van t zelfde: de studio versie wordt nagespeeld of een eerdere live versie wordt nog eens dunnetjes over gedaan. Goed gedaan maar toch simpelweg cashen. De Prince plaat daarentegen is een serieuze aanvulling op man's studiowerk. Niet voor de hand liggende setlist (de hits worden grotendeels genegeerd) met sterk afwijkende arrangementen en uitvoeringen. Maw alles wat een live plaat zo leuk maakt.
0
geplaatst: 21 april 2006, 16:52 uur
12 Kiss - Alive II vs Miles Davis & John Coltrane - Live in Stockholm 1960
0-1
0-1
0
geplaatst: 21 april 2006, 16:52 uur
Oeeeee, net te laat om Prince te steunen, maar hij heeft het gelukkig gered 

0
geplaatst: 21 april 2006, 16:53 uur
De enige Kiss plaat die nog een plusje van mij had kunnen krijgen...
..maar niet tegen Davis en Coltrane
0-2
..maar niet tegen Davis en Coltrane
0-2
* denotes required fields.