MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out

zoeken in:

9 Tom Waits - Dime Store Novels Vol 1: Live at Ebbets Field vs John Lennon - Live in New York City

Eigenlijk ken ik veel te weinig live albums om hier serieus aan mee te doen......ik krijg al snel de neiging om op de artiest te stemmen

1-0 Die van Waits is wel erg goed , maar het is al te lagn geleden, maar weer eens opzoeken.

bonothecat schreef:
Eigenlijk ken ik veel te weinig live albums om hier serieus aan mee te doen......ik krijg al snel de neiging om op de artiest te stemmen

Als groot liefhebber van live albums ken ik ze bijna allemaal maar deze dus ff niet

10 Nine Inch Nails - And all that could have been vs Emerson, Lake & Palmer - In Concert

Ik heb ook een beetje hetzelfde probleem als bonothecat

1-0

2-0

aslan (crew)
3-0

11 Rush - Rush in Rio vs Prince - One Nite Alone

1-0

2-0

ondanks dat in Rio veruit het slechtste live-album van Rush is

3-1

allebei leuke platen hoor maar Rush heeft al 30 live allbums gemaakt waarvan dit een van de mindere is en Prince maar eentje waarvan dit de beste is. Daarnaast krijg je bij het doodgewone Rush in Rio meer van t zelfde: de studio versie wordt nagespeeld of een eerdere live versie wordt nog eens dunnetjes over gedaan. Goed gedaan maar toch simpelweg cashen. De Prince plaat daarentegen is een serieuze aanvulling op man's studiowerk. Niet voor de hand liggende setlist (de hits worden grotendeels genegeerd) met sterk afwijkende arrangementen en uitvoeringen. Maw alles wat een live plaat zo leuk maakt.

3-4 Prince

3-5

12 Kiss - Alive II vs Miles Davis & John Coltrane - Live in Stockholm 1960

0-1

Oeeeee, net te laat om Prince te steunen, maar hij heeft het gelukkig gered

De enige Kiss plaat die nog een plusje van mij had kunnen krijgen...

..maar niet tegen Davis en Coltrane

0-2

aERodynamIC schreef:
Oeeeee, net te laat om Prince te steunen, maar hij heeft het gelukkig gered

Pffff dat was spannend ja. Rayman was op tijd !

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.