MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out

zoeken in:

7-8

2. AC/DC - If You Want Blood You've Got It vs The Who - Live at Leeds

2-0

aslan (crew)
3-0

Omayyad
3-1

PF door

Ienemienemutte......

4-1

5-5

5-6

5-7

6-7

Als groot liefhebber van Pink Floyd durf ik toch te stellen dat het een "schande" (overdrijven is ook een kunst he ) is dat dat marketing productje van ze in de finale staat. Beetje erg veel eer. Mooi hoesje hoor, daar niet van. Jammer dat er geen knipperend lampje bij zit . Van Stop Making Sense winnen nogal. Geschiedsvervalsing is het.

Omayyad
VanDeGriend schreef:
Als groot liefhebber van Pink Floyd durf ik toch te stellen dat het een "schande" (overdrijven is ook een kunst he ) is dat dat marketing productje van ze in de finale staat.

Ik begrijp je ontzetting, maar in ieder geval kan je van deze plaat niet zeggen dat de band het materiaal in de studio opnieuw heeft ingespeeld, zoals bij Delicate Sound Of Thunder en ook Pulse heeft plaatsgevonden...

DutchViking
9-8

tondeman
9-9

10-9

11-10

12-10

Finale , tot de 10, 2 verschil

Pink Floyd - Is There Anybody Out There (The Wall Live)
vs AC/DC - If You Want Blood You've Got It

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.