Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:54 uur
4. Marillion - The Thieving Magpie vs Dream Theater - Live at Budokan
0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:54 uur
0-1
Sorry VandeGriend, ik blijf een zwak houden voor de jongens van Dream Theater
Sorry VandeGriend, ik blijf een zwak houden voor de jongens van Dream Theater

0
geplaatst: 19 juni 2006, 09:59 uur
5. Bob Marley & The Wailers - Live! vs Pink Floyd - Is There Anybody Out There (The Wall Live)
2 PF albums door is al veel van het goede.DSOT is prima maar Pulse en ook deze zijn alleen maar uitgebracht om veel centjes binnen te halen en zijn imo niet van de kwaliteit die je van zo'n grote band mag verwachten. Zeker Pulse is erg mat geproduceerd maar ook deze is niet geweldig (wel geweldige nummers natuurlijk maar daar gaat het hier niet om)
Maar dan Bob...wat een feest
kortom
1-0
2 PF albums door is al veel van het goede.DSOT is prima maar Pulse en ook deze zijn alleen maar uitgebracht om veel centjes binnen te halen en zijn imo niet van de kwaliteit die je van zo'n grote band mag verwachten. Zeker Pulse is erg mat geproduceerd maar ook deze is niet geweldig (wel geweldige nummers natuurlijk maar daar gaat het hier niet om)
Maar dan Bob...wat een feest
kortom
1-0
0
Omayyad
geplaatst: 19 juni 2006, 11:10 uur
VanDeGriend schreef:
Ik denk dat wij van mening verschillen...
Mijns inziens bestaat er namelijk geen groter gedrocht (lees: bedrog)dan Delicate Sound Of Thunder...maar ik zal ook even stemmen:
2-2
0
geplaatst: 19 juni 2006, 13:35 uur
6. The Who - Live at the Royal Albert Hall vs Marillion – Marbles
0
Omayyad
geplaatst: 19 juni 2006, 13:57 uur
The Who heeft een veel betere liveplaat op zijn naam staan...
0-1, derhalve.
0-1, derhalve.
* denotes required fields.