Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2006, 14:43 uur
Lying Mouth schreef:
5-3 en Hill heeft gelijk een aardig bandje meer niet
5-3 en Hill heeft gelijk een aardig bandje meer niet
Mag je vinden, ben het er niet mee eens.
0
geplaatst: 1 mei 2006, 14:48 uur
Music4ever schreef:
Oasis is een wereldband!
Hoeveel ken je eigenlijk van ze?
En hoe vaak heb je (What's The Story) Morning Glory geluisterd?
(quote)
Oasis is een wereldband!Hoeveel ken je eigenlijk van ze?
En hoe vaak heb je (What's The Story) Morning Glory geluisterd?
Man hou nu toch eens op. Het is een aardige band meer echt niet. Er zijn velen bands die stukken, stukken beter zijn. Misschien niet zo bekend, daar vergis jij je denk ik in. Bekend zijn (hype) is niet meteen ook maar echt heel erg goed.
0
geplaatst: 1 mei 2006, 14:55 uur
Ok ik hou er over op, ben waarschijnlijk de enige op deze site die Oasis goed vind. 
En ik weet heus wel dat bekendheid niets zegt over de kwaliteit van de muziek. The Kinks Are The Village Green Preservation Society vind ik een mooi voorbeeld. Helemaal geen bekend album maar de muziek is geweldig. Zou jij ook eens moeten proberen.

En ik weet heus wel dat bekendheid niets zegt over de kwaliteit van de muziek. The Kinks Are The Village Green Preservation Society vind ik een mooi voorbeeld. Helemaal geen bekend album maar de muziek is geweldig. Zou jij ook eens moeten proberen.

0
geplaatst: 1 mei 2006, 14:58 uur
Music4ever schreef:
Ok ik hou er over op, ben waarschijnlijk de enige op deze site die Oasis goed vind.

nee er zijn er meerdere. Ace bijvoorbeeld en rayman.
0
geplaatst: 1 mei 2006, 14:58 uur
HiLL schreef:
nee er zijn er meerdere. Ace bijvoorbeeld en rayman.
(quote)
nee er zijn er meerdere. Ace bijvoorbeeld en rayman.ik ook. (
)
0
geplaatst: 1 mei 2006, 15:33 uur
HiLL schreef:
Blur is beter.
(quote)
Blur is beter.
Zou kunnen.
Heb nog niks van Blur maar ga zeker eens wat van ze kopen. Ben benieuwd.................
0
DutchViking
geplaatst: 1 mei 2006, 15:41 uur
82 Van Morrison - It's Too Late to Stop Now vs In Flames - The Tokyo Showdown
0-1
0-1
0
geplaatst: 1 mei 2006, 16:14 uur
1-2 Van Morrison, laten we deze platen gaan KO'en en niet elkaar.
0
geplaatst: 1 mei 2006, 16:20 uur
Music4ever schreef:
Zou kunnen.
Heb nog niks van Blur maar ga zeker eens wat van ze kopen. Ben benieuwd.................
(quote)
Zou kunnen.
Parklife

lol toon
0
geplaatst: 1 mei 2006, 17:44 uur
Supersilent eruit
, dat komt vast omdat geen hond die plaat kent en ik bent e laat om te stemmen, shit.
, dat komt vast omdat geen hond die plaat kent en ik bent e laat om te stemmen, shit.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 13:48 uur
83 Megadeth - Rude Awakening vs Barclay James Harvest - Berlin (A Concert for the People)
0-1
0-1
* denotes required fields.