Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:25 uur
98 The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out! vs Slipknot - 9.0 Live
0
geplaatst: 10 mei 2006, 14:24 uur
99 Rory Gallagher - Irish Tour vs Paul Simon - Paul Simon in Concert: Live rhymin'
0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:01 uur
Rory is wel echt een live-artiest. Simon zag ik in het echt live, maar dat heeft weinig indruk gemaakt. Maar ken beide lbums niet helaas.
0
DutchViking
geplaatst: 10 mei 2006, 15:09 uur
1-2, een van de mooiste live-platen aller tijden met een terecht hoog gemiddelde (4,18) op deze site
0
wavanbuuren
geplaatst: 10 mei 2006, 15:54 uur
Allebei deze albums hebben twee stemmen en dan ook nog eens van de zelfde users. Hier eindigt deze knock-out dus normaal gesproken totdat er zich nieuwe coil liefhebbers aanmelden. Beetje bizarre selectie wat mij betreft 

0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:38 uur
wavanbuuren schreef:
Allebei deze albums hebben twee stemmen en dan ook nog eens van de zelfde users. Hier eindigt deze knock-out dus normaal gesproken totdat er zich nieuwe coil liefhebbers aanmelden. Beetje bizarre selectie wat mij betreft

Mischien kunnen we wel hetzelfde toepassen als dat we zien bij de Soul-KO en Progressive KO: als er na een paar dagen (3 ofzo?) nog steeds niet gestemd is, degene doorgaat die dan voor staat. Ik verwacht dat VandeGriend sowieso wel zal stemmen, dus we hebben in ieder geval een stem op 1 van de albums

0
geplaatst: 12 mei 2006, 11:04 uur
100 Coil - Live One vs Coil - Live Four
1-0
IK ga, redelijk arbitrair, voor het obscure Live One (want das een dubbel cd
) en kan er prima mee leven als deze als winnaar uit de bus komt. Live Four mag natuurlijk ook, alleen al vanwege het ijzingwekkende Are You Shivering. Toch nog een Coil album in de volgende ronde
Ik stel voor om Live One als winnaar uit te roepen en door te gaan met de volgende. Weing kans dat je ruzie met de 3 Coil fans krijgt.
1-0
IK ga, redelijk arbitrair, voor het obscure Live One (want das een dubbel cd
) en kan er prima mee leven als deze als winnaar uit de bus komt. Live Four mag natuurlijk ook, alleen al vanwege het ijzingwekkende Are You Shivering. Toch nog een Coil album in de volgende ronde
Ik stel voor om Live One als winnaar uit te roepen en door te gaan met de volgende. Weing kans dat je ruzie met de 3 Coil fans krijgt.
* denotes required fields.