Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:48 uur
jowietje schreef:
Ik ken alleen Stevie.
Ik ken alleen Stevie.
Sorry hoor maar: OH MIJN GOD!!! Ken je Marvin Gaye niet?
Ga snel een heel album downloaden van deze man(tip is het album Wha'ts Going On of Let's Get It On). Om Marvin Gaye kan je immers niet heen als je een zelfrespecterende R&B luisteraar bent. Snel downloaden dus, of ga je schamen

0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:49 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Waarschijnlijk ken ik hem wel als ik iets hoor?
Zal eens iets downen

0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:56 uur
Nou ik ging dus downloaden en ik kwam allemaal bekende nummers tegen 
Ik ken hem dus wel, alleen blijkbaar niet bij naam
Alleen al voor Sexual healing mag deze man van mij winnen
3-2

Ik ken hem dus wel, alleen blijkbaar niet bij naam

Alleen al voor Sexual healing mag deze man van mij winnen

3-2
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:58 uur
0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:14 uur
3-3 Stevie, heeft zoveel moois verricht en in meerdere genres ook. Gaye heeft dat toch minder.
Maar het zijn allebei helden voor me.
Maar het zijn allebei helden voor me.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:16 uur
4-3
De keuze was een kwestie van wikken wegen. Vind bij zangers echt supergoed. Kijk maar naar albums als 'What's Going On' en 'Let's Get it On' aan Marvin' kant en bijvoorbeeld 'Songs in the Key of Life' en 'Innervisions' aan Stevie's kant. Gewoon een hele moeilijke keuze dus.
Maar waarom ik nou voor Marvin gekozen heb? Wie zal het zeggen. Een kwestie van gevoel en het meer hebben met zijn muziek als met de muziek van Stevie. Ik zet het even graag op. Maar toch doet Marvin mij meer. Spijtig voor Stevie.
De keuze was een kwestie van wikken wegen. Vind bij zangers echt supergoed. Kijk maar naar albums als 'What's Going On' en 'Let's Get it On' aan Marvin' kant en bijvoorbeeld 'Songs in the Key of Life' en 'Innervisions' aan Stevie's kant. Gewoon een hele moeilijke keuze dus.
Maar waarom ik nou voor Marvin gekozen heb? Wie zal het zeggen. Een kwestie van gevoel en het meer hebben met zijn muziek als met de muziek van Stevie. Ik zet het even graag op. Maar toch doet Marvin mij meer. Spijtig voor Stevie.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 15:12 uur
Ik beroep mij op het recht om mijn stem te wijzigen. Ik had Marvin Gaye gestemt, maar mijn gevoel zegt toch meer Stevie Wonder. Bij deze wordt de tussenstand:
Marvin Gaye (vs.) Stevie Wonder 6-5
0
geplaatst: 18 juni 2006, 16:29 uur
Reijersen schreef:
Ik beroep mij op het recht om mijn stem te wijzigen. Ik had Marvin Gaye gestemt, maar mijn gevoel zegt toch meer Stevie Wonder. Bij deze wordt de tussenstand:
Pffff, overloper

0
geplaatst: 18 juni 2006, 16:46 uur
jowietje schreef:
Pffff, overloper
(quote)
Pffff, overloper

nee, dat heet: liefhebber
0
geplaatst: 18 juni 2006, 16:50 uur
oeh, Gaat Marvin Gaye op weg naar de winst. Nog één stem te gaan voor hem.
Of weet Stevie nog terug te komen door nog 5 stemmen te incasseren.
Of weet Stevie nog terug te komen door nog 5 stemmen te incasseren.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 17:09 uur
0
geplaatst: 18 juni 2006, 17:22 uur
9-8 Vooral voor de jaren '70 albums van Stevie maar Marvin is natuurlijk ook erg goed
* denotes required fields.