Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2006, 15:20 uur
Reijersen schreef:
the O'Jays staan er gewoon in. Nummer 52.
(quote)
the O'Jays staan er gewoon in. Nummer 52.
ai niks gezegd, mozilla's zoekfunctie fungeerde denk ik niet zo als had gemoeten.
0
geplaatst: 18 april 2006, 15:21 uur
Exfrozen schreef:
ai niks gezegd, mozilla's zoekfunctie fungeerde denk ik niet zo als had gemoeten.
(quote)
Je mag ook nu al stemmen hoor 
0
geplaatst: 18 april 2006, 15:29 uur
Ik ken alleen Christina Milian als sexy dame, en van Boyz II men alleen On Bended Knee is dat genoeg?
0
geplaatst: 18 april 2006, 15:30 uur
Exfrozen schreef:
Ik ken alleen Christina Milian als sexy dame, en van Boyz II men alleen On Bended Knee is dat genoeg?
(quote)
iedereen heeft zo zijn/haar eigen redenen om te stemmen, als jij dat genoeg vind kan je stemmen.
0
geplaatst: 18 april 2006, 15:35 uur
0
geplaatst: 18 april 2006, 16:48 uur
2-2 Mevrouw Milian. Met name voor When You Look at Me, wat een zeer onderschat nummer is.
0
geplaatst: 18 april 2006, 18:24 uur
3-5 Christina Milian, het nieuwe album bevat lekkere nummers, en ook oude nummers van haar klinken zeker goed/lekker.
0
geplaatst: 18 april 2006, 22:08 uur
Wil het best voor je doen maar helaas ken ik ze geen van beide. 

0
geplaatst: 18 april 2006, 22:08 uur
als iemand me vertelt wie dit zijn en wat voor muziek ze maken wil ik best een stem uitbrengen hoor 

0
geplaatst: 18 april 2006, 22:09 uur
Haha, nee je moet toch echt nummers kennen en hebben geluistert heh..
0
geplaatst: 19 april 2006, 12:10 uur
The Scientist schreef:
als iemand me vertelt wie dit zijn en wat voor muziek ze maken wil ik best een stem uitbrengen hoor
'als iemand me vertelt wie dit zijn en wat voor muziek ze maken wil ik best een stem uitbrengen hoor

wat dacht je van Nu-Soul of Soul of R&B

0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 14:09 uur
Ik zag een hele lijst met Knock-Outs. Moest eerste even doorhebben wat het inhield. Maar als Soul-liefhebber kwam ik snel op deze Knock-Out uit.
Moet zeggen jullie hebben een mooie lijst samengesteld. Had het zelf niet beter kunnen doen.
Moet zeggen jullie hebben een mooie lijst samengesteld. Had het zelf niet beter kunnen doen.
0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 14:11 uur
Alleen wel jammer van die vergalde R&B in deze lijst.
0
geplaatst: 19 april 2006, 15:15 uur
.. en ik heb netjes eerst nog twee nummertjes Sharissa (mij tot dusver onbekend) geluisterd.
maak nu met een gerust hart
3-0 Maze/Frankie Beverly
(inclusief de stem van Thisisme, welkom op de site overigens!)
maak nu met een gerust hart
3-0 Maze/Frankie Beverly
(inclusief de stem van Thisisme, welkom op de site overigens!)
* denotes required fields.