MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Electronic Knock-out

zoeken in:
3-3

SelmaDuim
3-4

3-6

titan (crew)
3-7

Electro_
6. Björk / Hooverphonic

1-0

titan (crew)
1-1

SelmaDuim
2-2

Ijsland - België 4-4

4-5

5-5

7-5

Kos
8-5

Electro_
7. Aphex Twin / Autechre

0-1

Kos
0-2

Erg moeilijk

1-2

2-2. Met alle respect voor Autechre, maar kwalitatief is AT minstens even sterk, en qua experiment, originaliteit en variatie is AT duidelijk de betere.

Kos
Onderhond schreef:
2-2. Met alle respect voor Autechre, maar kwalitatief is AT minstens even sterk, en qua experiment, originaliteit en variatie is AT duidelijk de betere.
Het klinkt alleen minder lekker. .

Yak
3-3 Autechre

Ik vind het latere werk van Rich (Drukqs, Analord) niet echt boeiend, terwijl Autechre toch ijzersterke albums in elkaar blijft puzzelen. Maar ik heb ze allebei erg hoog zitten.

Kos schreef:
Het klinkt alleen minder lekker. .

Vind ik niet. Een hoop van Aphex Twin's werk klinkt doorgaans veel frisser en luchtiger.

aslan (crew)
4-3 aphex twin

Toine Rorije
4-5

5-5
vind vooral Autechre de laatste jaren minder boeiend, AFX ook... maar heeft domweg meer goede platen gemaakt..

Gast
geplaatst: vandaag om 13:11 uur

geplaatst: vandaag om 13:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.