MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Electronic Knock-out

zoeken in:
3-2

Onderhond schreef:
(quote)

Met die wetenschap moet je er ook vooral op stemmen in een electronic knock-out.

Goh, jij hier?

Ik dacht trouwens dat jij niet zo van de strikte regeltjes was in deze spelletjes.....

3-3

aERodynamIC schreef:
Ik dacht trouwens dat jij niet zo van de strikte regeltjes was in deze spelletjes.....

Het gaat dan ook niet over mij, wel over jou ... iemand die nogal eens durft kankeren op het stemgedrag van anderen in de knock-outs.

Ik ben het mischien niet altijd met je eens, maar ik moet je hier toch gelijk geven, het begrip electronic wordt hier wel een beetje te ruim genomen.

Volgens mij is er nogal een verschil in stemgedrag: ik stem netjes op iets dat ik ken en wat ik in dit geval onder pop schaar (en zo zijn er heel veel namen in deze lijst die niet puur electronic zijn; begrijpelijk ook want anders mag jij de KO in je eentje doen). Aan kinderachtige anti-stemmen doe ik niet nee. Jij wel.

Suffe reactie dus die de plank volledig misslaat.

Over de lijstsamenstelling kan inderdaad enorm getwist worden, maar dat doet niet ter zake in je aantijging.

Op een popplaat stemmen in een electronic knock-out is geen antistem ?

Waarom zou dat een anti-stem zijn? In een knock-out kies je tussen twee albums of in dit geval twee artiesten jouw favoriet. Dat er dan een popplaat staat in een electronic knockout is op dat moment niet van belang. Deze plaat is er nou eenmaal door wat van reden dan ook ingekomen, en er valt dus op te stemmen.

Het is goed met je..... (dan had je maar harder moeten roepen met de samenstelling: de groeten verder)

en das ook weer waar

obsessed schreef:
Waarom zou dat een anti-stem zijn? In een knock-out kies je tussen twee albums of in dit geval twee artiesten jouw favoriet. Dat er dan een popplaat staat in een electronic knockout is op dat moment niet van belang. Deze plaat is er nou eenmaal door wat van reden dan ook ingekomen, en er valt dus op te stemmen.

OH doet graag moeilijk en heeft zo zijn eigen kijk op dingen: bovendien is het erg moeilijk om toe te geven dat het een vergelijk van niks is. Maar laat maar: te veel off-topic geleuter, en daar zijn we het beiden wel over eens: dat mag minder

Dat er dan een popplaat staat in een electronic knockout is op dat moment niet van belang.

Da's een manier om er tegenaan te kijken ... maar niet kinderachtiger dan anti-stemmen plaatsen tegen albums/artiesten die je compleet ruk vindt.

Maar aangezien de bedoeling van dit spelletje toch is om de beste electronic artiest naar boven te laten borrelen is een stem op een popartiest wat mij betreft gewoon een anti-stem.

SelmaDuim
Onderhond schreef:
...wat mij betreft gewoon een anti-stem.

Zoals de waard is....

Ik ben het met je eens dat er een electronic-artiest hoort te winnen hier, en ik denk dan ook dat het erg jammer is dat er nogal veel 'randartiesten' in de lijst voorkomen, maar om dan iemand aan te vallen die daarop stemt, vind ik nogal flauw.

3-5

41. Legowelt / Spectral Display

1-0

4-0

Onderhond schreef:
(quote)

Da's een manier om er tegenaan te kijken ... maar niet kinderachtiger dan anti-stemmen plaatsen tegen albums/artiesten die je compleet ruk vindt.

Maar aangezien de bedoeling van dit spelletje toch is om de beste electronic artiest naar boven te laten borrelen is een stem op een popartiest wat mij betreft gewoon een anti-stem.

Zo eens even kijken of ik wat favorieten van OH kan elimineren.....Hoe vind ik die? Gewoon artiesten zoeken die verder geen mens kent....hatseflats wegstemmen die hap Ik stel me OH voor als een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt.....

Electro_
5-0!

bonothecat schreef:
Zo eens even kijken of ik wat favorieten van OH kan elimineren.....Hoe vind ik die? Gewoon artiesten zoeken die verder geen mens kent....hatseflats wegstemmen die hap Ik stel me OH voor als een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt.....

42. Plastikman / Sphongle

Zegt mij beiden niks, dus geen stem.

Shit, Yonderboi zit eraan te komen en ik moet vanavond werken. Ik zal duimen dat ie gaat winnen!

Yak
1-0 Plastikman

SelmaDuim
musicfriek schreef:
Shit, Yonderboi zit eraan te komen en ik moet vanavond werken. Ik zal duimen dat ie gaat winnen!

Ik moet ook zo werken, dus Selma Duimt mee.

*rekent op aERo en bono*

Haha, ja daar reken ik ook op! Ach.... Junkie XL is toch niet zo populair hier, dus hij heeft goede kansen schat ik zo in.

*gaat nu met veel tegenzin naar zijn werk*

dikke 3-0

Electro_
4-0, en Yonderboi heeft ook mijn stem hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.