MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Electronic Knock-out

zoeken in:

En het ging zo goed

welk mooie plaatje bedoel je eigenlijk O?

Yak
6-5. Air heeft meer mooi werk op hun naam staan dan de Chems.

(ff opgezocht) One Too Many Mornings. Komt Air nooit bij in de buurt met hun massagesalonmuziek.

Electro_
6-6

Onderhond schreef:
One Too Many Mornings. Komt Air nooit bij in de buurt met hun massagesalonmuziek.

Had net drinken in mijn mond! Proest! Thanks, lekkere bende hier nu...

6-7 Chem

Electro_
8. Chris Clark / Boards of Canada

1-0 Clarence Park

SelmaDuim
Onderhond schreef:
(ff opgezocht) One Too Many Mornings. Komt Air nooit bij in de buurt met hun massagesalonmuziek.

Oh, heerlijk. Niks mis met een massage met leuke achtergrondmuziek.

2-0 Chrisje En zeker met dit weer geen BoC

2-1

Yak
2-2 Blame Canada

Onderhond schreef:

Kan ik me wel invinden. Moon Safari vond ik destijds prachtig, maar bij elke luisterbeurt gaat er weer wat van de glans af... Draai hem ook nooit meer.

Toine Rorije
2-3

Onderhond schreef:
2-0 Chrisje En zeker met dit weer geen BoC

Juist met dit weer! Ik ga vanavond heel hard Geogaddi draaien! Het is alleen jammer dat de zon dan niet meer op het balkon staat.

2-4

Weet niet wat daar, maar hier schijnt het zonnetje . Korte rokjes, frisse meisjes, vogeltjes ... Als ik dan moet kiezen tussen een Proper LoFi/Lord Of The Dance of eender werk BoC trackje is de keuze erg snel gemaakt

Lang leve de glimlach.

4-5 BoC anytime.

Laat het dan minstens een aanzet zijn voor de nietkenners om Clarence Park eens op te zoeken.

Electro_
Ik moet nu gaan, maar ik reken erop dat Daft Punk zo doorgaat.

Waarom zo'n schrik Electro_ ? Wie gaat er op Belladonnakillz stemmen, behalve ik ?

5-6
Alhoewel ik geen groot BoC fan ben

herman schreef:
(quote)

Kan ik me wel invinden. Moon Safari vond ik destijds prachtig, maar bij elke luisterbeurt gaat er weer wat van de glans af... Draai hem ook nooit meer.

Ja, ik ook wel maar Chemical Brothers vind ik saaiig en standaard

Ach, het klinkt nu allemaal flink gedateerd, maar ik zet het tenminste nog wel eens op.

Duidelijk:

6-6

Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.