MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO-2001

zoeken in:

5-2

Low - Things We Lost in the Fire vs. Aphex Twin - Drukqs

1-0

Electro_
1-3

2-3

2-4

Wel pijnlijk deze... Druqks kent nogal wat pieken en dalen, maar bevat wel Avril 14th... Jammer van Low's prachtige Dinosaur Act.

Venetian Snares - Doll Doll Doll vs. Tomahawk - Tomahawk

1-0

2-0

4-0

Sophia - De Nachten vs. Jimmy Eat World - Bleed American

herman schreef:
Venetian Snares - Doll Doll Doll vs. Tomahawk - Tomahawk

5-0

Jammer, ik had toch wel een voorkeur voor Tomahawk. Is dat een hobby in deze knock-out, Mike Patton platen eruit stemmen?

Ik ga maar eens Fantomas draaien.

Sorry Hammerhead. Vind Doll Doll Doll niet meteen groots, maar met 3.5* kan ik het toch niet nalaten

3-2

Toine Rorije
4-2

5-2

HammerHead schreef:

Jammer, ik had toch wel een voorkeur voor Tomahawk. Is dat een hobby in deze knock-out, Mike Patton platen eruit stemmen?

Niet van mij, ik vind die plaat van Tomahawk ook wel goed. Maar Doll Doll Doll heb ik op 4,5* staan...

--

Radiohead - Amnesiac vs. Tortoise - Standards

Slechtste Radiohead, mindere Tortoise...

Toch maar 1-0

Yak
3-1 Turtus

3-2 Amnesiac is de enigste radiohead waar ik niks aan vind, en tortoise idd iets minder als de voorgaande, maar toch nog goed

3-3 Tortoise

Gast
geplaatst: vandaag om 17:20 uur

geplaatst: vandaag om 17:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.