Muziek / Muziekgames / Hip-Hop albums knock out
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2006, 16:57 uur
Shit wat zitten hier veel valse stemmen tussen van mensen de 1 van de 2 albums niet eens kennen of geluisterd hebben
0
Electro_
geplaatst: 19 juni 2006, 18:10 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Shit wat zitten hier veel valse stemmen tussen van mensen de 1 van de 2 albums niet eens kennen of geluisterd hebben
In een KO is het niet verplicht om beide te kennen hoor
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:13 uur
Electro_ schreef:
't Is meestal toch wel handig om beide te kennen, wil je kunnen bepalen welke van de twee je de beste vindt.

0
Electro_
geplaatst: 19 juni 2006, 18:17 uur
Tenzij je heel graag wilt dat die ene doorgaat, wat ik doe in deze Hip-Hop KO. Ik ken Nas ook wel, maar stem er niet op
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:19 uur
Ik ga (hier) niet met je in discussie, maar als je helemaal niets van de artiest kent die daartegenover staat, vind ik toch echt dat je niet hoort te stemmen. Wie weet hoe goed het album is dat je wegstemt. Maar goed: ik vrees dat ieder dat voor zich moet bepalen. Je kan het niet (en moet het ook niet willen) controleren.
21. Organized Konfusion - Stress Extincion Agenda vs. GangStarr - Moment of Truth
21. Organized Konfusion - Stress Extincion Agenda vs. GangStarr - Moment of Truth
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Zoals?
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:28 uur
Ik wil geen namen noemen maar als nu word gezegd dat je 1 van de 2 niet eens hoeft te kennen heb ik niks gezegd
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:29 uur
MJ_DA_MAN schreef:
ik wil geen namen noemen maar als nu wordgezegd dat je 1 van de 2 niet eens hoeft te kennen heb ik niks gezegd
ik wil geen namen noemen maar als nu wordgezegd dat je 1 van de 2 niet eens hoeft te kennen heb ik niks gezegd
het lijkt mij toch redelijk om te stemmen tijdens een KO als je beide competitors kent. Anders kan je geen goed beeld hebben van wat je nou beter vind.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:33 uur
Ik ken vaak wel beide artiesten, maar niet direct die albums. Als ik er maar 1 ken, stem ik alleen als ik dat album echt goed vind (of de 2e artiest helemaal niks vind).
Je moet er trouwens niet altijd van uit gaan dat geen stem betekent dat die persoon het album niet kent. Ik ken best wel wat albums waar ik (nog) geen stem heb staan.
Je moet er trouwens niet altijd van uit gaan dat geen stem betekent dat die persoon het album niet kent. Ik ken best wel wat albums waar ik (nog) geen stem heb staan.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 12:49 uur
22. El-P - Fantastic Damage vs. De La Soul - De La Soul is Dead
* denotes required fields.