Muziek / Muziekgames / Classic Rock KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:24 uur
Snappy schreef:
Dit valt me vies van je tegen
!!!
(quote)
Dit valt me vies van je tegen
!!!Dat heeft te maken met de jeugdherinneringen dat ik dit nummer, elk jaar weer, zo rond 17.49 uur op de dag dat de top 100 allertijden werd uitgezonden op de radio, zat te tapen, en dat het vaak gebeurde dat het bandje aan zijn einde was....
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:25 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Dat heeft te maken met de jeugdherinneringen dat ik dit nummer, elk jaar weer, zo rond 17.49 uur op de dag dat de top 100 allertijden werd uitgezonden op de radio, zat te tapen, en dat het vaak gebeurde dat het bandje aan zijn einde was....
(quote)
Dat heeft te maken met de jeugdherinneringen dat ik dit nummer, elk jaar weer, zo rond 17.49 uur op de dag dat de top 100 allertijden werd uitgezonden op de radio, zat te tapen, en dat het vaak gebeurde dat het bandje aan zijn einde was....
Kijk dat heb ik nou met het nummer One van Metallica......die er overigens in de 2e ronde al uitgeknikkerd is door dit nummer

0
Allmusic
geplaatst: 21 mei 2006, 16:27 uur
Zelfs Arno kiest voor dat Sky Radio-nummer van Led Zeppelin, het moet niet veel gekker worden... Straks hebben we de hele Knock Out voor niets gehouden, Stairway To Heaven ís namelijk de nummer 1, zouden wij dan echt geen betere kunnen kiezen?
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:36 uur
Jammer 
3 Pink Floyd - Comfortably Numb vs. 139 The Cult - She Sells Sanctuary
1-0

3 Pink Floyd - Comfortably Numb vs. 139 The Cult - She Sells Sanctuary
1-0
0
Allmusic
geplaatst: 21 mei 2006, 16:48 uur
9-1
188 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky vs. 471 King Crimson - Court Of The Crimson King
0-1
188 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky vs. 471 King Crimson - Court Of The Crimson King
0-1
* denotes required fields.