MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Eurovisie-songfestival KO

zoeken in:
1-2 ......en wat een belachelijk stemgedrag van sq

SelmaDuim
2-2 Natuurlijk!

sq
bonothecat schreef:
1-2 ......en wat een belachelijk stemgedrag van sq

Ik stem gewoon op wat ik het liefste hoor. Moet ik mijn weerzin tegen Frizzlesizzle naar iemand verantwoorden?

@sq 0-2 vertrouw op je aERo, ik beluister m wel in de volgende ronde.

Je stemt dus op iets wat je niet kent....zo zou ik het niet doen....ik bedoelde eigenlijk: "Wat een belachelijk stemgedrag van sq " (inclusief smiley, niet te serieus nemen dus)

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik ken er werkelijk bijna geen 1 van. Is dit de zus van Andre Haza?

Tot zover mijn dagelijkse flauwe woordgrap.

Ofra Haza is dan juist weer een van de weinigen die ik ken... Is zij alleen bekend van het songfestival, nee toch?

sq
idd ik weet niet beter is Ofra Haza een van de weinige wereldwijd redelijk bekende niet-westerse zangeressen. Een stuk bekender dan Andre Hazes ook . Het was nogal een schok dat zij indertijd meedeed, weet ik nog.

Electro_
3-2

Jammer dat niemand de tegenstander van Frizzle Sizzle kent: als jullie weten dat je op dat flutlied stemt tegen die geweldige Griekse inzending dan schamen jullie je vast rot

lebowski schreef:

Kunne we daar geen wekelijkse van maken?

herman schreef:

Ofra Haza is dan juist weer een van de weinigen die ik ken... Is zij alleen bekend van het songfestival, nee toch?
Is idd ook een van de weinige die ik ken...van naam dan, buiten een enkele NL inzending en natuurlijk the Brotherhood of Men en Abba

Okee, ik ben nieuw met dit stukje forum, maar ik begrijp het spelsysteem. Eerst maar eens een lijstje van mijn favorieten beginnend vanaf 2003. Het is niet dat mijn Eurovisie kennis niet verder terug in de tijd gaat maar pas vanaf 2003 ben ik mijn lijstjes serieus gaan bijhouden.

2003
() Alf Poier - Weil Der Mensh Zahlt. Hoe dom het ook klinkte, het had wel iets.
() Sertab Erener - Every Way I Can. Terechte Winnares? NEE! Maar daarover later meer.
()T.A.T.U - Ne Ver, Ne Bojsya. Leuk hoor. Ik weet nog wel de heisa rond dit lesbische stel. Erg mooi.
() Urban Trad - Sanomi. Dít hadden de winaars moeten zijn. Zij hadden zoo ontzettend mooi liedje! Urban Trad Rocks. Ben naar hun concert geweest, erg vet.

Top 6 2003:
1. Belgie
2. Israel
3. Frankrijk
4. Oostenrijk
5. Turkije
6. Rusland

2004
() Zeljko Joksimovic - Lane Moja. Erg mooi nummer. Zeljko is dit jaar niet van de partij, maar hij heeft wel een nummer geschreven, althans dat dacht ik ergens gelezen te hebben.
() Jonatan Cerrada - A Chaque Pas. Komt omdat ik een zwak heb gekregen voor de Fransen bij het Songfestival. Vraag me niet waarom.
() Blue Cafe - Love Song. Niet heel bijzonder, maar wel lekker.
() Athena - For Real. Lekker rock nummertje, dat kan geen kwaad bij het Songfestival.
() Ruslana - Wild Dances. Kan niet missen, eigenlijk wel een terechte winnares.

Top 6 2004:
1. Oekraine
2. Frankrijk
3. Turkije
4. Servie & Montenegro
5. Polen
6. Macedonie

2005
() Ortal - Chacun Pense A. Zoals ik al zei; een zwak voor de Franse chansons.
() Javine - Touch My Fire. Mooi stevig nummertje.
() Elena Paparizou - My Number One. Terechte winnares? Hmm, moeilijke questie.
() Zdob Si Zdub - Boonika Bate Doba. Zdob Si Zdub is zo'n lekkere rock/folk band, niet normaal! Check egt hun muziek eens. Tip!
() Greenjolly - Razom Nas Bahato, Nas ... Kippenvel!

Top 6 2005:
1. Griekenland
2. Frankrijk
3. Moldavie
4. Oekraine
5. Groot-Brittanie
6. Noorwegen

Electro_
Justinx schreef:
Okee, ik ben nieuw met dit stukje forum, maar ik begrijp het spelsysteem.

Zeker weten?

Ja, ik was nog niet begonnen met het eigenlijke spel. Eerst even mijn favorieten

Schiet lekker op hier zeg...

SelmaDuim
Ja waar zitten die Frizzle Sizzle fans toch?

SelmaDuim schreef:
Ja waar zitten die Frizzle Sizzle fans toch?

Die hebben allemaal al gestemd....

als jullie schreeuwen om Frizziefans, voel ik me geroepen

5-2, zonder de geringste twijfel

aERodynamIC schreef:
Jammer dat niemand de tegenstander van Frizzle Sizzle kent: als jullie weten dat je op dat flutlied stemt tegen die geweldige Griekse inzending dan schamen jullie je vast rot

Mensen die aan dit topic meedoen kennen geen schaamte

11. Grethe and Joergen Ingmann – Dansevise / Daniel – Julie

Pas

sq
1-0 net zo makkelijk

Bij mij ook (wat trouwens niet de eerste keer is)

Toch maar ff wachten tot Familie Songfestival weer thuis is.

0-1

sq
1-1 dan toch?

info:

Ingmann: De Deense winnaars uit 1963, Romantisch duet, tikje gedateerd geluid, goede compositie.

Daniel: Soort van Roemeense Gerard Joling. Recht-op-en-neer songfestival vierkwartsmaat, werd evenwel 4e in 1983.

1-2 ..... en volgens mij kwam Daniel uit Joegoslavie!

2-2 (ik merk al dat ik telkens aardig op 1 lijn met sq lig hier)

En Daniel (Joegoslavie) had in Nederland een knoepert van een hit met Juhuuuuuhuuuuuulieeeeeeee.

@lebowski: (je hebt gelijk)

sq
Joegoslavie, oh pardon! En nu snap ik ook waarom ik dat liedje (heb het zelfs even gepindkaast om zeker te weten dat dat t was) nog zo verdomde goed kende .

@lebowski (bis): jazeker!

Maar eerlijk is eerlijk: verrassend ook welke namen hier dan weer in dit topic opduiken.

sq is wel de allergrootste voor mij

sq
** toch wel een beetje trots en weet even niet wat te zeggen **

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.