Muziek / Muziekgames / Metal albums knock out
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 00:45 uur
finale doen:
Opeth - Blackwater Park vs. Metallica - Master of Puppets
tot de 10 met twee verschil
Opeth - Blackwater Park vs. Metallica - Master of Puppets
tot de 10 met twee verschil

0
aslan (crew)
geplaatst: 6 augustus 2006, 00:49 uur
1-2 voor het metallica-album dat meshuggah eruit haalde
ook opeth is oké
ook opeth is oké
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 10:08 uur
Erg mooie finale 
2 albums die niet in mijn top 10 staan, maar wel in mijn top 25. Ik kan echt niet kiezen tussen deze twee, dus ik ga gewoon passen. Benieuwd wie de winnaar wordt

2 albums die niet in mijn top 10 staan, maar wel in mijn top 25. Ik kan echt niet kiezen tussen deze twee, dus ik ga gewoon passen. Benieuwd wie de winnaar wordt

0
godlydevil7
geplaatst: 6 augustus 2006, 18:50 uur
achja mooie winnaar
zal 'm is wat vaker luisteren
zal 'm is wat vaker luisteren
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 18:59 uur
Was zelfs niet nodig

Mooie winnaar dus, misschien een beetje voorspelbaar, meer zeker niet minder terecht.
0
geplaatst: 6 augustus 2006, 19:14 uur
Voorspelbare, maar wel hele mooie winnaar
. Blackwater Park had ook mogen winnen, ze staan beiden in m'n top 10 
. Blackwater Park had ook mogen winnen, ze staan beiden in m'n top 10 
0
godlydevil7
geplaatst: 6 augustus 2006, 19:21 uur
blackwater park had ik helemaal geweldig gevonden, maar dit vind ik ook wel een album dat het waard is om te winnen, Master of Puppets staat ook in m'n top tien dus ze waren het allebei wat mij betreft zeker waard
0
AHWA
geplaatst: 7 augustus 2006, 08:47 uur
Jammer dat Opeth net de finale verloren heeft, maar ik ben blij dat BWP de finale heeft gehaald!
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 09:39 uur
Zeker verdiend, alhoewel ik Ride The Lightening beter vind... trouwens allerlei andere metalplaten ook, maargoed 

0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:20 uur
Master of Puppets, ik kan er mee leven, hoewel ik liever een andere plaat had gezien vind ik het geen onverdiende winnaar, Opeth vind ik heel erg goed maar heeft nog een te korte geschiedenis om echt van een metal grootheid te spreken van hetzelfde niveau als Metallica, Maiden, Slayer of bijv Motorhead. Ik denk dat Opeth zijn finale plaats dankt aan zijn immense populariteid van dit moment. Houd over 5 jaar nog maar eens een KO dan weet ik vrij zeker dat metallica weer hoog zal eindigen van Opeth zeg ik dat niet met zekerheid.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:39 uur
Eddie schreef:
Ik denk dat Opeth zijn finale plaats dankt aan zijn immense populariteid van dit moment. Houd over 5 jaar nog maar eens een KO dan weet ik vrij zeker dat metallica weer hoog zal eindigen van Opeth zeg ik dat niet met zekerheid.
Ik denk dat Opeth zijn finale plaats dankt aan zijn immense populariteid van dit moment. Houd over 5 jaar nog maar eens een KO dan weet ik vrij zeker dat metallica weer hoog zal eindigen van Opeth zeg ik dat niet met zekerheid.
Ik denk dat dat eigenlijk wel meevalt. Opeth's Blackwater Park is namelijk bij lange niet het eerste album van ze. 10 jaar geleden leverden ze ook het klassiekertje Morningrise al af....En voor mij is minimaal 10 jaar toch wel ongeveer de grens dat het niet meer gaat om populariteit van het moment. Opeth is een van de eerste bands in een nieuw soort submetal-genre, namelijk de progmetal, en het heeft de metal toch een hele aparte wending gegeven en je hoort tegenwoordig al in een aantal andere bands invloeden terug (Riverside bijvoorbeeld).
Opeth is in mijn ogen minimaal net zo klassiek als Metallica (op een wat andere manier misschien), maar ja, dat ben ik
En misschien dat ze wel nog een tandje klassieker worden: Metallica heeft namelijk na 4 albums niks boeiends meer afgeleverd, maar Opeth is nog steeds bezig het ene pareltje na het andere af te leveren. Mijn verwachtingen voor een nieuw album zijn dan ook weer bijzonder hoog van ze 
* denotes required fields.