MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
5-1!

436 Ian van Dahl – Reason vs. 246 Underworld – Two months off

0-1

Onderhond schreef:
Schande dat Snap eruit ligt

Mijn God, Snap eruit..... Schande, tegen dat vreselijke K*Tnummer van Cassius...

0-2

herman schreef:
Jij snapt het tenminste. Een van de lekkerste zomerhits *ooit*!!!

Cassius nooit zoveel aangevonden.

Misschien leuk voor een zomerhits Knock Out, maar voor een Dance KO vloekt het nogal...

Laidback Luke moest door

0-4

Toine Rorije
0-5

438 Dune – Are you ready to fly vs. 248 DJ Jose – Hecitate

0-1

Toine Rorije
1-1 !

2-1 Duh

musicfriek schreef:
(quote)

Misschien leuk voor een zomerhits Knock Out, maar voor een Dance KO vloekt het nogal...

Wanneer gaan we die zomerhits KO doen dan?

Nicolage Rico schreef:
Wanneer gaan we die zomerhits KO doen dan?

Haha, is een idee ja... Zo'n lijst bestaat geloof ik wel.

musicfriek schreef:
(quote)

De heruitgebrachte versie is toch echt wel een danskraker. Zit gewoon een stevige 128bpm-beat in. Maar goed, er staan wel meer nummers in waarover te discussieren valt.

4-2

herman schreef:
De heruitgebrachte versie is toch echt wel een danskraker. Zit gewoon een stevige 128bpm-beat in. Maar goed, er staan wel meer nummers in waarover te discussieren valt.

Die is mij dan nog nooit opgevallen dan... Ken alleen het origineel. Wist niet eens dat het nr opnieuw uitgebracht was.

Hierna moet 437 nog, die heb ik per ongeluk overgeslagen.

musicfriek schreef:
(quote)

Die is mij dan nog nooit opgevallen dan... Ken alleen het origineel. Wist niet eens dat het nr opnieuw uitgebracht was.

In 1998 uitgebracht, of hebben ze 'm later nog een keer ge-remixed?

Nicolage Rico schreef:
In 1998 uitgebracht, of hebben ze 'm later nog een keer ge-remixed?

Heb net even gekeken in Hitdossier. In november 1996 kwam het nummer de Top 40 binnen (hoogste positie 25), maar ik zie geen remix ervan. Was dus geen succes blijkbaar.

musicfriek schreef:
(quote)

Heb net even gekeken in Hitdossier. In november 1996 kwam het nummer de Top 40 binnen (hoogste positie 25), maar ik zie geen remix ervan. Was dus geen succes blijkbaar.

Vreemd, hij is absoluut in 1998 opnieuw uitgebracht en ik dacht dat Bailando aardig succes had! Hij werd in Lloret in ieder geval heel veel gedraaid.

437 Moguai – U know Y vs. 247 DB Boulevard – Point of view

Toine Rorije
1-3

Electro_
2-4

Gast
geplaatst: vandaag om 16:10 uur

geplaatst: vandaag om 16:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.