Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:46 uur
5-1!
436 Ian van Dahl – Reason vs. 246 Underworld – Two months off
0-1
436 Ian van Dahl – Reason vs. 246 Underworld – Two months off
0-1
0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:49 uur
Mijn God, Snap eruit..... Schande, tegen dat vreselijke K*Tnummer van Cassius...

0
geplaatst: 2 juni 2006, 13:59 uur
herman schreef:
Jij snapt het tenminste. Een van de lekkerste zomerhits *ooit*!!!
Cassius nooit zoveel aangevonden.
Jij snapt het tenminste. Een van de lekkerste zomerhits *ooit*!!!
Cassius nooit zoveel aangevonden.
Misschien leuk voor een zomerhits Knock Out, maar voor een Dance KO vloekt het nogal...

0
geplaatst: 2 juni 2006, 14:23 uur
musicfriek schreef:
Misschien leuk voor een zomerhits Knock Out, maar voor een Dance KO vloekt het nogal...
(quote)

Wanneer gaan we die zomerhits KO doen dan?

0
geplaatst: 2 juni 2006, 15:07 uur
musicfriek schreef:
(quote)

De heruitgebrachte versie is toch echt wel een danskraker. Zit gewoon een stevige 128bpm-beat in. Maar goed, er staan wel meer nummers in waarover te discussieren valt.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 15:20 uur
herman schreef:
De heruitgebrachte versie is toch echt wel een danskraker. Zit gewoon een stevige 128bpm-beat in. Maar goed, er staan wel meer nummers in waarover te discussieren valt.
Die is mij dan nog nooit opgevallen dan... Ken alleen het origineel. Wist niet eens dat het nr opnieuw uitgebracht was.

0
geplaatst: 2 juni 2006, 16:17 uur
musicfriek schreef:
Die is mij dan nog nooit opgevallen dan... Ken alleen het origineel. Wist niet eens dat het nr opnieuw uitgebracht was.
(quote)

In 1998 uitgebracht, of hebben ze 'm later nog een keer ge-remixed?
0
geplaatst: 2 juni 2006, 16:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Heb net even gekeken in Hitdossier. In november 1996 kwam het nummer de Top 40 binnen (hoogste positie 25), maar ik zie geen remix ervan. Was dus geen succes blijkbaar.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 16:28 uur
musicfriek schreef:
Heb net even gekeken in Hitdossier. In november 1996 kwam het nummer de Top 40 binnen (hoogste positie 25), maar ik zie geen remix ervan. Was dus geen succes blijkbaar.
(quote)
Vreemd, hij is absoluut in 1998 opnieuw uitgebracht en ik dacht dat Bailando aardig succes had! Hij werd in Lloret in ieder geval heel veel gedraaid.
* denotes required fields.