Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:19 uur
0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:23 uur
Nah, maar Silence is ook écht een kutnummer. Toen ik nog uitging in discotheken werd het elke keer gedraaid, en jammer genoeg vond ik het weinig dansbaar. Ik heb een stevige hekel aan dat nummertje.
2-2! trouwens.
2-2! trouwens.
0
Toine Rorije
geplaatst: 14 juni 2006, 10:28 uur
Beetje jammer ook dat de top10 zich nu al onder elkaar aan het uitschakelen is...
0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:31 uur
Toine Rorije schreef:
Beetje jammer ook dat de top10 zich nu al onder elkaar aan het uitschakelen is...
Klopt, in deze ronde staan er in het begin een aantal top 10 nummers die tegen elkaar uitkomen. Zo blijven er tenminste niet alleen top 10 nummers over.
In de volgende ronde laat ik de onderste 32 tegen de bovenste 32 uitkomen, dus 1 tegen 33, 2 tegen 34 etc etc. Goed?
0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:34 uur
Onderhond schreef:
en jammer genoeg vond ik het weinig dansbaar.
en jammer genoeg vond ik het weinig dansbaar.
Ahum... ik ben juist compleet uit mijn dak gegaan op dat nummer, grappig hoe meningen soms zo kunnen verschillen

0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:42 uur
Vooral dat stuk waar die vocals ellenlang naar voren geschoven worden vind ik redelijk nefast voor de dansvreugde. Daarbij kweelt dat mens ook helemaal niet mooi 
Nee, doe mij maar wat stevigers en/of melodieuzer dan

Nee, doe mij maar wat stevigers en/of melodieuzer dan

0
geplaatst: 14 juni 2006, 10:54 uur
Onderhond schreef:
Vooral dat stuk waar die vocals ellenlang naar voren geschoven worden vind ik redelijk nefast voor de dansvreugde. Daarbij kweelt dat mens ook helemaal niet mooi

Nou, dan zal ik haar albums al helemaal niet gaan luisteren. Normaliter is dance haar genre helemaal niet, alleen voor dit nummer hebben ze haar stem gebruikt. Maar Sarah heeft zeker een hele mooie stem getuige haar 2 laatste albums. Angel en Adia zijn wel bekende singles. Maar ik zal je er niet mee vervelen, ligt totaal niet in jouw straatje.

0
geplaatst: 14 juni 2006, 13:14 uur
ai ai ai deze is lastig...laat ik de stand maar recht trekken om het spannender te maken
5-5
5-5
0
Toine Rorije
geplaatst: 14 juni 2006, 13:18 uur
musicfriek schreef:
Klopt, in deze ronde staan er in het begin een aantal top 10 nummers die tegen elkaar uitkomen.
(quote)
Klopt, in deze ronde staan er in het begin een aantal top 10 nummers die tegen elkaar uitkomen.
Nou, het was nu zelfs zo dat (mits doorgekomen) 1 tegen 2 moest, 3 tegen 4 enz. Lijkt me niet helemaal de bedoeling dus. Maar goed, kijk maar wat je er nog van kunt bakken.

0
geplaatst: 14 juni 2006, 13:23 uur
5. 9 Cygnus X – Superstring vs. 96 The Prodigy – Smack my bitch up
0
geplaatst: 14 juni 2006, 13:25 uur
Toine Rorije schreef:
Nou, het was nu zelfs zo dat (mits doorgekomen) 1 tegen 2 moest, 3 tegen 4 enz. Lijkt me niet helemaal de bedoeling dus. Maar goed, kijk maar wat je er nog van kunt bakken.

Tis mijn eerste KO die ik doe, dus geef me please ff wat credit
Ik kan ook gewoon alles helemaal door elkaar husselen, de volgende ronde... Ook een idee? Laat het me weten mensen!
0
Toine Rorije
geplaatst: 14 juni 2006, 13:26 uur
Ik bedoel het ook niet verkeerd hoor.
En dat idee dat je hierboven ergens had neergezet lijkt me wel goed. 
3-1
0
geplaatst: 14 juni 2006, 13:37 uur
Toine Rorije schreef:
Dus eerste 32 tegen de laatste 32?
0
Toine Rorije
geplaatst: 14 juni 2006, 13:41 uur
musicfriek schreef:
Yups. En dat dan voor elke ronde weer opnieuw.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 13:45 uur
0
geplaatst: 14 juni 2006, 13:53 uur
Gaan we niet voor twee punten verschil bij you're not alone - age of love?
* denotes required fields.