MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Outlaw 666 KO

zoeken in:
Mooiste finale die na de kwartfinales nog mogelijk was.

6-5

Koenr schreef:
Mooiste finale die na de kwartfinales nog mogelijk was.

mee eens Eels had sowieso wat mij betreft in de finale mogen staan, alleen dan liever Susan's House

7-9

Eels - Novocaine For The Soul wint

feestje in huize nevyn

Eels.... yeh!

mooie winnaar, en eigenlijk ook wel weer goed dat Paranoid Android niet altijd wint. In elk geval schopt Eels het hiermee tot 'reekshoofd' voor de MegaMuMe Knock Out

een terechte winnaar,deze keer !

Ik had weliswaar voor Paranoid Android gestemd, dat ik toch nog stukken beter vind dan die van Eels, maar het is wel waar dat wat verandering geen kwaad kan

Okee, een mooie winnaar! Idd eens wat anders dan een Radioheadnummer. Leuke KO dit!

Mooie winnaar.

haha inderdaad een mooie winnaar! best onverwacht, had gedacht dat Paranoid Android hem nog wel voorbij zou gaan maar de MuMe'ers waren duidelijk in voor verandering

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.