Muziek / Muziekgames / Knock out: 1999
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2006, 17:03 uur
dr dre zal wel weer een rapper zijn en silverchair is een mooi album
als vanzelfsprekend wordt het dus 4-1

als vanzelfsprekend wordt het dus 4-1

0
geplaatst: 7 juni 2006, 17:22 uur
37. Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes from a Memory vs. 101. Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill
0
geplaatst: 7 juni 2006, 17:54 uur
0
geplaatst: 7 juni 2006, 18:20 uur
38. Echo & The Bunnymen - What Are You Going to Do with Your Life? vs. 102. Somatic Responses - Circumflex
0
geplaatst: 7 juni 2006, 18:21 uur
1-0
grappig dat het hoogst scorende album gebasseerd op 50+stemmen, meteen in de eerste ronde eruit is tegen een album met 3,44
ik denk dat niet iedereen hier de humor van in ziet
grappig dat het hoogst scorende album gebasseerd op 50+stemmen, meteen in de eerste ronde eruit is tegen een album met 3,44
ik denk dat niet iedereen hier de humor van in ziet

0
geplaatst: 7 juni 2006, 18:23 uur
Ik weiger om nog in deze KO te stemmen
Dat Opeth en Anathema er al in de eerste ronde uit liggen is al absurd, maar dat nu ook het geweldige Scenes from a Memory er al uit is is al helemaal belachelijk

Dat Opeth en Anathema er al in de eerste ronde uit liggen is al absurd, maar dat nu ook het geweldige Scenes from a Memory er al uit is is al helemaal belachelijk

0
geplaatst: 7 juni 2006, 18:33 uur
Sorry, ik denk dat DT zowel erg geliefd is als veracht wordt... 
2-2

2-2
0
geplaatst: 7 juni 2006, 19:10 uur
Kasperbert schreef:

Helemaal gelijk.
Ik staak ook, Kasper!
DT eruit

0
geplaatst: 7 juni 2006, 19:36 uur
39. Electronic - Twisted Tenderness vs. 103. Sonata Arctica - Ecliptica
0
geplaatst: 7 juni 2006, 19:37 uur
Kasperbert schreef:

Je hebt een medestander. Ik ben het helemaal eens met bovenstaande!
* denotes required fields.