MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock out: 1999

zoeken in:

DutchViking
3-1

Prachtig, melancholiek en sfeervol metalalbum van deze Finnen

DutchViking
Kasperbert schreef:
Ik weiger om nog in deze KO te stemmen Dat Opeth en Anathema er al in de eerste ronde uit liggen is al absurd, maar dat nu ook het geweldige Scenes from a Memory er al uit is is al helemaal belachelijk

Ik ben het helemaal met je eens. Vier sterke metalplaten (inclusief het geniale Tuonela van Amorphis) al uitgeschakeld Ik hoop in ieder geval dat Sonata Arctica nog even stand houdt.

4-1, maar wel Electronic's minste

Kasperbert schreef:
Ik weiger om nog in deze KO te stemmen Dat Opeth en Anathema er al in de eerste ronde uit liggen is al absurd, maar dat nu ook het geweldige Scenes from a Memory er al uit is is al helemaal belachelijk

Arno schreef:
(quote)

Helemaal gelijk.
Ik staak ook, Kasper!
DT eruit

Snappy schreef:
(quote)

Je hebt een medestander. Ik ben het helemaal eens met bovenstaande!

DutchViking schreef:
(quote)

Ik ben het helemaal met je eens. Vier sterke metalplaten (inclusief het geniale Tuonela van Amorphis) al uitgeschakeld Ik hoop in ieder geval dat Sonata Arctica nog even stand houdt.

Mag ik er (ten overvloede misschien) op wijzen dat het een spelletje is: daar hoort verlies ook bij!

Niet zo mokken en vooral doorgaan.....

Leuk dat Somatic Responses er al uitligt

andré schreef:
4-1, maar wel Electronic's minste

5-1 voor Electronic's beste

5-2

Het is dan wel een spelletje, maar niet bijzonder fijn als alle metalplaten er steevast (in diverse KO's) in de eerste ronde al uit komen te liggen.

Ramos schreef:
Het is dan wel een spelletje, maar niet bijzonder fijn als je persoonlijke (metal)favorieten er steevast in de eerste ronde al uitliggen.

Tja..dat is met spelletjes...mijn favorieten liggen eruit tegen rappers of metal platen...dat vind ik ook heel erg erg maar dat vinden de fans van die muziek dan juist weer niet he...

Eigenlijk ben ik er wel blij om dat mijn favorieten (bijna)altijd vroeg sneuvelen. Is toch best leuk als je weet dat iets geweldig is terwijl anderen achter de geijkten aan hollen...dat je t echt beter weet zeg maar (ok...denkt te weten...)...

Klaag klaag klaag........ (mijn plaatjes liggen er ook altijd snel uit, rot voor mij he)

DutchViking
Inderdaad, het is maar een spelletje. Normaal gesproken zit ik er ook niet echt mee en maak ik me er niet druk om. Maar nu viel het me in deze KO ineens weer op dat vrijwel alle metalplaten tot nu toe in deze eerste ronde het onderspit delven. Maar laten we nu weer verder gaan met het spel

DutchViking schreef:
. Maar laten we nu weer verder gaan met het spel
Yep, Electronic, een van mijn twee 5* platen uit 1999, heeft gewonnen

DutchViking
40. Eminem - Slim Shady LP vs. 104. Songs: Ohia - Axxess & Ace

Ach, ik doe ook vrolijk mee met (bijna) alle KO's, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat Radiohead, Sigur Ros of een van die hippe post-rockplaten toch wel weer met de eer zullen strijken....

1-1!

Onderhond schreef:
Leuk dat Somatic Responses er al uitligt
Het alternatief was geweest dat Echo plus Bunnymen eruit hadden gelegen..dus we zijn het best eens. Leuk dat Somatic Response eruit ligt

Oh nee, toch niet Echo & The Bunnymen.

3-1

andré schreef:
Ach, ik doe ook vrolijk mee met (bijna) alle KO's, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat Radiohead, Sigur Ros of een van die hippe post-rockplaten toch wel weer met de eer zullen strijken....
Tja..de uitkomst is immer hoogst onbevredigend...maar t spelleke blijft leuk toch

Onderhond schreef:
Ja die ja ...zo'n bandje waar mensen t al 25 jaar over hebben en over 25 jaar nog over hebben....Die eer lijkt me voor jouw vriendjes van SR niet weggelegd..en ja..dat zegt WEL iets

Onderhond schreef:

3-1

4-1

VanDeGriend schreef:
Ja die ja ...zo'n bandje waar mensen t al 25 jaar over hebben en over 25 jaar nog over hebben....Die eer lijkt me voor jouw vriendjes van SR niet weggelegd..en ja..dat zegt WEL iets

Zegt vooral iets over de mensen die het er na 25 jaar nog over hebben

41. Emperor - IX Equilibrium vs. 105. Spain - She Haunts My Dreams

DutchViking
1-2

schiet niet echt op, he

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.