Muziek / Muziekgames / Knock out: 1999
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 7 juni 2006, 20:00 uur
3-1
Prachtig, melancholiek en sfeervol metalalbum van deze Finnen
Prachtig, melancholiek en sfeervol metalalbum van deze Finnen
0
DutchViking
geplaatst: 7 juni 2006, 20:02 uur
Kasperbert schreef:
Ik weiger om nog in deze KO te stemmen
Dat Opeth en Anathema er al in de eerste ronde uit liggen is al absurd, maar dat nu ook het geweldige Scenes from a Memory er al uit is is al helemaal belachelijk

Dat Opeth en Anathema er al in de eerste ronde uit liggen is al absurd, maar dat nu ook het geweldige Scenes from a Memory er al uit is is al helemaal belachelijk

Ik ben het helemaal met je eens. Vier sterke metalplaten (inclusief het geniale Tuonela van Amorphis) al uitgeschakeld
Ik hoop in ieder geval dat Sonata Arctica nog even stand houdt.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 22:24 uur
Kasperbert schreef:

Arno schreef:
Helemaal gelijk.
Ik staak ook, Kasper!
DT eruit

(quote)
Helemaal gelijk.
Ik staak ook, Kasper!
DT eruit

Snappy schreef:
Je hebt een medestander. Ik ben het helemaal eens met bovenstaande!
(quote)
Je hebt een medestander. Ik ben het helemaal eens met bovenstaande!
DutchViking schreef:
Ik ben het helemaal met je eens. Vier sterke metalplaten (inclusief het geniale Tuonela van Amorphis) al uitgeschakeld
Ik hoop in ieder geval dat Sonata Arctica nog even stand houdt.
(quote)
Ik hoop in ieder geval dat Sonata Arctica nog even stand houdt.Mag ik er (ten overvloede misschien) op wijzen dat het een spelletje is: daar hoort verlies ook bij!

Niet zo mokken en vooral doorgaan.....
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:15 uur
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:15 uur
5-2
Het is dan wel een spelletje, maar niet bijzonder fijn als alle metalplaten er steevast (in diverse KO's) in de eerste ronde al uit komen te liggen.
Het is dan wel een spelletje, maar niet bijzonder fijn als alle metalplaten er steevast (in diverse KO's) in de eerste ronde al uit komen te liggen.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:17 uur
Ramos schreef:
Het is dan wel een spelletje, maar niet bijzonder fijn als je persoonlijke (metal)favorieten er steevast in de eerste ronde al uitliggen.
Het is dan wel een spelletje, maar niet bijzonder fijn als je persoonlijke (metal)favorieten er steevast in de eerste ronde al uitliggen.
Tja..dat is met spelletjes...mijn favorieten liggen eruit tegen rappers of metal platen...dat vind ik ook heel erg erg maar dat vinden de fans van die muziek dan juist weer niet he...
Eigenlijk ben ik er wel blij om dat mijn favorieten (bijna)altijd vroeg sneuvelen. Is toch best leuk als je weet dat iets geweldig is terwijl anderen achter de geijkten aan hollen...dat je t echt beter weet zeg maar (ok...denkt te weten...)...

0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:18 uur
Klaag klaag klaag........ (mijn plaatjes liggen er ook altijd snel uit, rot voor mij he)
0
DutchViking
geplaatst: 8 juni 2006, 00:23 uur
Inderdaad, het is maar een spelletje. Normaal gesproken zit ik er ook niet echt mee en maak ik me er niet druk om. Maar nu viel het me in deze KO ineens weer op dat vrijwel alle metalplaten tot nu toe in deze eerste ronde het onderspit delven. Maar laten we nu weer verder gaan met het spel 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:25 uur
Yep, Electronic, een van mijn twee 5* platen uit 1999, heeft gewonnen 

0
DutchViking
geplaatst: 8 juni 2006, 00:25 uur
40. Eminem - Slim Shady LP vs. 104. Songs: Ohia - Axxess & Ace
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:27 uur
Ach, ik doe ook vrolijk mee met (bijna) alle KO's, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat Radiohead, Sigur Ros of een van die hippe post-rockplaten toch wel weer met de eer zullen strijken.... 
1-1!

1-1!
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:28 uur
Het alternatief was geweest dat Echo plus Bunnymen eruit hadden gelegen..dus we zijn het best eens. Leuk dat Somatic Response eruit ligt 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:30 uur
andré schreef:
Ach, ik doe ook vrolijk mee met (bijna) alle KO's, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat Radiohead, Sigur Ros of een van die hippe post-rockplaten toch wel weer met de eer zullen strijken....
Tja..de uitkomst is immer hoogst onbevredigend...maar t spelleke blijft leuk toch Ach, ik doe ook vrolijk mee met (bijna) alle KO's, terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat Radiohead, Sigur Ros of een van die hippe post-rockplaten toch wel weer met de eer zullen strijken....

0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:32 uur
Ja die ja
...zo'n bandje waar mensen t al 25 jaar over hebben en over 25 jaar nog over hebben....Die eer lijkt me voor jouw vriendjes van SR niet weggelegd..en ja..dat zegt WEL iets 
...zo'n bandje waar mensen t al 25 jaar over hebben en over 25 jaar nog over hebben....Die eer lijkt me voor jouw vriendjes van SR niet weggelegd..en ja..dat zegt WEL iets 
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:33 uur
0
geplaatst: 8 juni 2006, 07:20 uur
VanDeGriend schreef:
Ja die ja
Ja die ja
Zegt vooral iets over de mensen die het er na 25 jaar nog over hebben

0
geplaatst: 8 juni 2006, 07:48 uur
41. Emperor - IX Equilibrium vs. 105. Spain - She Haunts My Dreams
* denotes required fields.