MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO

zoeken in:
1-2

Ik hoef niks meer over Anthony Hamilton te zeggen lijkt me.

9,5 (vs.) 7,8

1-3

Thisisme
Moet niet gekker worden hier

2-3

Thisisme schreef:
Moet niet gekker worden hier

Hoezo? Zo slecht is dat nummer van de heer Timberlake niet, integendeel zelfs. Het is niet alleen maar Anthony wat de klok slaat.

musicfriek schreef:
(quote)

Hoezo? Zo slecht is dat nummer van de heer Timberlake niet, integendeel zelfs.

Het is briljant! hahaha

Thisisme
De zangkwaliteiten van Anthony vergeleken met Justin zegt voor mij al genoeg.

Anthony is inderdaad niet het enige wat de klok slaat. Daarvoor ben ik teveel een oudere soulliefhebber.

4-3 ondanks de andere het enige goede Timberlake nummer is (vind ik dan he)

Thisisme
25. Usher – U Remind Me (vs.) Angie Stone ft. Snoop Dogg – I Wanna Thank Ya

Thisisme
musicfriek schreef:

Thisisme
0-1

0-2 U remind me vind ik zo'n zeiknummer, sowieso dat hele Usher gebeuren...

2-3 Daar ben ik weer schiet lekker op joh!

We dachten dat je al verdwenen was!

Thisisme
jowietje schreef:
2-3 Daar ben ik weer schiet lekker op joh!

Ik was al bang dat je het opgegeven had. Derde ronde is yours, we zullen niks plaatsen

He is Back

Derde ronde is inderdaad voor jou Joey.

even stemmen nog

2-4

Niet Angie's best maar tegenover Usher wint Angie altijd, ook al is dit wel een goede van Usher.

6,5 (vs.) 6,8

26. Amp Fiddler – Dreamin’ (vs.) Blackstreet ft. Dr. Dre – No Diggity

0-1 classic

Thisisme schreef:
(quote)

Ik was al bang dat je het opgegeven had. Derde ronde is yours, we zullen niks plaatsen

Haha nee jullie hebben het allemaal verkeerd begrepen, ik had gewoon heel die lijst snel nog gemaakt voor het werken zodat jullie alvast verder konden, toen wou ik hem erop zetten en toen stond die er al. Dus had ik alles voor niks gedaan, dat vond ik vervelend. Maar gewoon dom van mezelf om niet eerst te kijken of die er stond. Dus gewoon bedankt hoor Reijersen

0-2!!!!

0-3 Classic inderdaad! Reijersens idee met die punten erbij is trouwens leuk, zou leuk zijn als meer mensen dat zouden gaan doen.

6,3 (vs.) 9,2

jowietje schreef:
(quote)

Haha nee jullie hebben het allemaal verkeerd begrepen, ik had gewoon heel die lijst snel nog gemaakt voor het werken zodat jullie alvast verder konden, toen wou ik hem erop zetten en toen stond die er al. Dus had ik alles voor niks gedaan, dat vond ik vervelend. Maar gewoon dom van mezelf om niet eerst te kijken of die er stond. Dus gewoon bedankt hoor Reijersen

your welcome. Joey, if you don't mind. Ik heb ook meteen alle features bij gezet. Zal je de up-to-date 2e ronde lijst wel ff PM-en

jowietje schreef:
0-3 Classic inderdaad! Reijersens idee met die punten erbij is trouwens leuk, zou leuk zijn als meer mensen dat zouden gaan doen.

6,3 (vs.) 9,2

Doe weleens wat goeds

En wat stemt reijersen?

musicfriek schreef:
En wat stemt reijersen?

ik zit te twijfelen tussen het heerlijke funky Dreamin en de classic van Blackstreet.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.