Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:00 uur
1-2
Ik hoef niks meer over Anthony Hamilton te zeggen lijkt me.
9,5 (vs.) 7,8
Ik hoef niks meer over Anthony Hamilton te zeggen lijkt me.
9,5 (vs.) 7,8
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:25 uur
Thisisme schreef:
Moet niet gekker worden hier
Moet niet gekker worden hier
Hoezo? Zo slecht is dat nummer van de heer Timberlake niet, integendeel zelfs. Het is niet alleen maar Anthony wat de klok slaat.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:25 uur
musicfriek schreef:
Hoezo? Zo slecht is dat nummer van de heer Timberlake niet, integendeel zelfs.
(quote)
Hoezo? Zo slecht is dat nummer van de heer Timberlake niet, integendeel zelfs.
Het is briljant! hahaha
0
Thisisme
geplaatst: 22 juni 2006, 10:26 uur
De zangkwaliteiten van Anthony vergeleken met Justin zegt voor mij al genoeg.
Anthony is inderdaad niet het enige wat de klok slaat. Daarvoor ben ik teveel een oudere soulliefhebber.
Anthony is inderdaad niet het enige wat de klok slaat. Daarvoor ben ik teveel een oudere soulliefhebber.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:29 uur
4-3 ondanks de andere het enige goede Timberlake nummer is (vind ik dan he)
0
Thisisme
geplaatst: 22 juni 2006, 10:31 uur
25. Usher – U Remind Me (vs.) Angie Stone ft. Snoop Dogg – I Wanna Thank Ya
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:32 uur
0-2 U remind me vind ik zo'n zeiknummer, sowieso dat hele Usher gebeuren...
0
Thisisme
geplaatst: 22 juni 2006, 10:42 uur
Ik was al bang dat je het opgegeven had. Derde ronde is yours, we zullen niks plaatsen

0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:49 uur
even stemmen nog
2-4
Niet Angie's best maar tegenover Usher wint Angie altijd, ook al is dit wel een goede van Usher.
6,5 (vs.) 6,8
2-4
Niet Angie's best maar tegenover Usher wint Angie altijd, ook al is dit wel een goede van Usher.
6,5 (vs.) 6,8
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:49 uur
26. Amp Fiddler – Dreamin’ (vs.) Blackstreet ft. Dr. Dre – No Diggity
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:52 uur
Thisisme schreef:
Ik was al bang dat je het opgegeven had. Derde ronde is yours, we zullen niks plaatsen
(quote)

Haha nee jullie hebben het allemaal verkeerd begrepen, ik had gewoon heel die lijst snel nog gemaakt voor het werken zodat jullie alvast verder konden, toen wou ik hem erop zetten en toen stond die er al. Dus had ik alles voor niks gedaan, dat vond ik vervelend. Maar gewoon dom van mezelf om niet eerst te kijken of die er stond. Dus gewoon bedankt hoor Reijersen

0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:53 uur
0-3 Classic inderdaad! Reijersens idee met die punten erbij is trouwens leuk, zou leuk zijn als meer mensen dat zouden gaan doen.
6,3 (vs.) 9,2
6,3 (vs.) 9,2
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:54 uur
jowietje schreef:
Haha nee jullie hebben het allemaal verkeerd begrepen, ik had gewoon heel die lijst snel nog gemaakt voor het werken zodat jullie alvast verder konden, toen wou ik hem erop zetten en toen stond die er al. Dus had ik alles voor niks gedaan, dat vond ik vervelend. Maar gewoon dom van mezelf om niet eerst te kijken of die er stond. Dus gewoon bedankt hoor Reijersen
(quote)

your welcome. Joey, if you don't mind. Ik heb ook meteen alle features bij gezet. Zal je de up-to-date 2e ronde lijst wel ff PM-en
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:54 uur
jowietje schreef:
0-3 Classic inderdaad! Reijersens idee met die punten erbij is trouwens leuk, zou leuk zijn als meer mensen dat zouden gaan doen.
6,3 (vs.) 9,2
6,3 (vs.) 9,2
Doe weleens wat goeds

0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:55 uur
musicfriek schreef:
En wat stemt reijersen?
En wat stemt reijersen?
ik zit te twijfelen tussen het heerlijke funky Dreamin en de classic van Blackstreet.
* denotes required fields.