MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO

zoeken in:
Martino
5-4

geen twijfel

Electro_
5-6

Fjoe! Nog net op tijd, ik wil m'n eigen georganiseerde KO niet missen in de finale

6-7 Die ander is misschien wel net zo leuk, maar dit is nou eenmaal een klassieker die iedereen kent EN waar veel mensen op los gaan, dus geef ik mijn stem met zekerheid aan No diggity!

Reijersen schreef:
Ms. Jackson = Hiphop in een R&B KO

1-9

Als je Ms. Jackson hiphop vind is No diggity dat net zo goed vind ik.

6-8

Allmusic
7-8

9-8

Omdat een hiphopnummer geen R&B knock out moet winnen.

No Diggity is ook grotendeels hiphop, ik vind beide nummers niet in deze KO horen

9-9

In No Diggity zitten wat hiphop elementen, maar de basis van dat nummer is gewoon R&B. Ms. Jackson is hiphop van voor tot achter.

Eigenlijk vind ik dat BoordAppel gelijk heeft. Mag ik mijn stem wijzigen?

ehhh.. pas nadat ik gestemd heb, dan wordt het dus

No Diggity - Ms. Jackson

10-9

11-9

I'm sorry Ms. Jackson

11-10

No Diggity heeft al gewonnen!

(En dit is mijn 5000e post )

Electro_
Dat gaat hard bij jou zeg! Tijdje terug stond je nog een stuk of 500 berichten achter mij, en ik sta nu 200 berichten achter jóu Komt door die KO's denk ik, maar goed. No Diggity als winnaar, had ik niet echt verwacht aan het begin van de KO!

Ja, het komt ook door die KO's. Kan hard gaan dan. Maar No Diggity vind ik wel een terechte winnaar. Alleen jammer dat er geen soulnummer overbleef in de finale.

Een mooie winnaar inderdaad, blijft een geweldig nummer.

Een waardige winnaar

Een winnaar die ik had verwacht, en opzich wel terecht, het was zeker niet mij favorite nummer maar wel een echte klassieker.

Iedereen bedankt voor het helpen/stemmen met deze KO, ik had niet verwacht dat die zou werken maar het tegendeel heeft zich bewezen top allemaal

Goede winnaar en leuke KO!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:33 uur

geplaatst: vandaag om 00:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.