Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2006, 22:42 uur
Fjoe! Nog net op tijd, ik wil m'n eigen georganiseerde KO niet missen in de finale 
6-7 Die ander is misschien wel net zo leuk, maar dit is nou eenmaal een klassieker die iedereen kent EN waar veel mensen op los gaan, dus geef ik mijn stem met zekerheid aan No diggity!

6-7 Die ander is misschien wel net zo leuk, maar dit is nou eenmaal een klassieker die iedereen kent EN waar veel mensen op los gaan, dus geef ik mijn stem met zekerheid aan No diggity!
0
geplaatst: 1 juli 2006, 22:43 uur
Als je Ms. Jackson hiphop vind is No diggity dat net zo goed vind ik.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 00:25 uur
No Diggity is ook grotendeels hiphop, ik vind beide nummers niet in deze KO horen
0
geplaatst: 2 juli 2006, 01:10 uur
In No Diggity zitten wat hiphop elementen, maar de basis van dat nummer is gewoon R&B. Ms. Jackson is hiphop van voor tot achter.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 01:27 uur
Eigenlijk vind ik dat BoordAppel gelijk heeft. Mag ik mijn stem wijzigen?
0
geplaatst: 2 juli 2006, 01:43 uur
ehhh.. pas nadat ik gestemd heb, dan wordt het dus
No Diggity - Ms. Jackson
10-9
No Diggity - Ms. Jackson
10-9
0
Electro_
geplaatst: 2 juli 2006, 08:39 uur
Dat gaat hard bij jou zeg! Tijdje terug stond je nog een stuk of 500 berichten achter mij, en ik sta nu 200 berichten achter jóu
Komt door die KO's denk ik, maar goed. No Diggity als winnaar, had ik niet echt verwacht aan het begin van de KO!
Komt door die KO's denk ik, maar goed. No Diggity als winnaar, had ik niet echt verwacht aan het begin van de KO!
0
geplaatst: 2 juli 2006, 08:43 uur
Ja, het komt ook door die KO's. Kan hard gaan dan. Maar No Diggity vind ik wel een terechte winnaar. Alleen jammer dat er geen soulnummer overbleef in de finale.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 22:50 uur
Een winnaar die ik had verwacht, en opzich wel terecht, het was zeker niet mij favorite nummer maar wel een echte klassieker.
Iedereen bedankt voor het helpen/stemmen met deze KO, ik had niet verwacht dat die zou werken maar het tegendeel heeft zich bewezen top allemaal
Iedereen bedankt voor het helpen/stemmen met deze KO, ik had niet verwacht dat die zou werken maar het tegendeel heeft zich bewezen top allemaal

* denotes required fields.