MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / -vs.-

zoeken in:
In True Faith vs. Blue Monday, werd er gekeken wat het beste album New Order was. Dat is het zelfde als in dit spel: iedere avond (om 12uur) worden er twee nummers, albums, artiesten, labels of iets anders . tegen elkaar gezet. Dan kan daar de hele dag op worden gestemd, en dan heb je uiteindelijk een winnaar .
(het is niet de bedoeling om k3 vs. Radiohead te doen, dus de twee moeten wel iets gemeen hebben)

Ik weet niet op het leuk is, maar het is altijd het proberen waard

ok de eerste:

Comfortably Numb van Pink Floyd vs. Comfortably Numb van Scissor Sisters

0-1

0-2

Maar da's logisch.

0-3

Inderdaad

Electro_
0-4

herman schreef:

Maar da's logisch.

1-4 (mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)

2-4

3-4

schandalig versie van de Scissor nichten zoals aERo al zei.

Ik vind het schandalig dat deze mensen al 4 stemmen hebben, onwerkelijk op een site voor muziekliefhebbers.

aERodynamIC schreef:
(mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)

Nou nou Aero zeg, en jij als crewmember moet een voorbeeld voor ons allen zijn met dit soort teksten?

musicfriek schreef:
(quote)

Nou nou Aero zeg, en jij als crewmember moet een voorbeeld voor ons allen zijn met dit soort teksten?

Dus vanaf nu blijft het bij die 4 rare Scissor-stemmen, en wint Pink Floyd dit glansrijk

5-4

aERodynamIC schreef:

1-4 (mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)

Het is toch niet echt bleren wat ze doen, meer hoog zingen...

Ik zal eens wat moed verzamelen en The Wall een dezer dagen weer 's draaien. Het is niet echt een album dat ik snel opzet, omdat het me veelstelang duurt zonder echt boeiend te zijn (in mijn beleving dan).

herman schreef:

Ik zal eens wat moed verzamelen en The Wall een dezer dagen weer 's draaien. Het is niet echt een album dat ik snel opzet, omdat het me veelstelang duurt zonder echt boeiend te zijn (in mijn beleving dan).

Helemaal mee eens, maar toch ga ik voor PF

6-4

7-4 natuurlijk.

Kos
Ik ben zo geschokt van de eerste uitgebrachte stemmen dat ik dit topic nooit meer durf te openen.

9-4 Wat een briljant nummer is dit toch zeg

10-4

fastpulseboy
11-4

aERodynamIC schreef:
Dus vanaf nu blijft het bij die 4 rare Scissor-stemmen, en wint Pink Floyd dit glansrijk

11-5

13-5

Mensen die op die lelijke cover gestemd hebben, ga je eens heel hard schamen

Ik vind de cover erg goed omdat het een radicaal ander nummer geworden is. Maar het origineel is moeilijk te overtreffen, prachtnummer:

14-5

15-5

Aphex Twin - On vs. Aphex Twin - Analogue Bubblebath

0-1, een van zijn sterkste tracks

0-2, precies

1-2 On! Prachtig.

2-2

Maar allebei werelds zeg!

2-3 met 'On' heb ik nooit zoveel gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.