Muziek / Muziekgames / -vs.-
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2006, 17:27 uur
In True Faith vs. Blue Monday, werd er gekeken wat het beste album New Order was. Dat is het zelfde als in dit spel: iedere avond (om 12uur) worden er twee nummers, albums, artiesten, labels of iets anders . tegen elkaar gezet. Dan kan daar de hele dag op worden gestemd, en dan heb je uiteindelijk een winnaar .
(het is niet de bedoeling om k3 vs. Radiohead te doen, dus de twee moeten wel iets gemeen hebben)
Ik weet niet op het leuk is, maar het is altijd het proberen waard
ok de eerste:
Comfortably Numb van Pink Floyd vs. Comfortably Numb van Scissor Sisters
0-1
(het is niet de bedoeling om k3 vs. Radiohead te doen, dus de twee moeten wel iets gemeen hebben)
Ik weet niet op het leuk is, maar het is altijd het proberen waard

ok de eerste:
Comfortably Numb van Pink Floyd vs. Comfortably Numb van Scissor Sisters
0-1

0
geplaatst: 14 juni 2006, 17:42 uur

1-4 (mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)
0
geplaatst: 14 juni 2006, 17:47 uur
3-4
schandalig versie van de Scissor nichten zoals aERo al zei.
Ik vind het schandalig dat deze mensen al 4 stemmen hebben, onwerkelijk op een site voor muziekliefhebbers.
schandalig versie van de Scissor nichten zoals aERo al zei.

Ik vind het schandalig dat deze mensen al 4 stemmen hebben, onwerkelijk op een site voor muziekliefhebbers.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 18:32 uur
aERodynamIC schreef:
(mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)
(mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)
Nou nou Aero zeg, en jij als crewmember moet een voorbeeld voor ons allen zijn met dit soort teksten?

0
geplaatst: 14 juni 2006, 18:35 uur
musicfriek schreef:
Nou nou Aero zeg, en jij als crewmember moet een voorbeeld voor ons allen zijn met dit soort teksten?
(quote)

Dus vanaf nu blijft het bij die 4 rare Scissor-stemmen, en wint Pink Floyd dit glansrijk

0
geplaatst: 14 juni 2006, 18:41 uur
aERodynamIC schreef:
1-4 (mijn favoriete PF nummer: die Scissor nichten hebben dat nummer ongelooflijk verpest met hun Bee Gees-gebler)
Het is toch niet echt bleren wat ze doen, meer hoog zingen... Ik zal eens wat moed verzamelen en The Wall een dezer dagen weer 's draaien. Het is niet echt een album dat ik snel opzet, omdat het me veelstelang duurt zonder echt boeiend te zijn (in mijn beleving dan).
0
geplaatst: 14 juni 2006, 19:10 uur
herman schreef:
Ik zal eens wat moed verzamelen en The Wall een dezer dagen weer 's draaien. Het is niet echt een album dat ik snel opzet, omdat het me veelstelang duurt zonder echt boeiend te zijn (in mijn beleving dan).
Ik zal eens wat moed verzamelen en The Wall een dezer dagen weer 's draaien. Het is niet echt een album dat ik snel opzet, omdat het me veelstelang duurt zonder echt boeiend te zijn (in mijn beleving dan).
Helemaal mee eens, maar toch ga ik voor PF
6-4
0
geplaatst: 14 juni 2006, 20:42 uur
Ik ben zo geschokt van de eerste uitgebrachte stemmen dat ik dit topic nooit meer durf te openen.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 20:59 uur
aERodynamIC schreef:
Dus vanaf nu blijft het bij die 4 rare Scissor-stemmen, en wint Pink Floyd dit glansrijk

11-5

0
geplaatst: 14 juni 2006, 21:18 uur
13-5
Mensen die op die lelijke cover gestemd hebben, ga je eens heel hard schamen
Mensen die op die lelijke cover gestemd hebben, ga je eens heel hard schamen

0
geplaatst: 14 juni 2006, 21:21 uur
Ik vind de cover erg goed omdat het een radicaal ander nummer geworden is. Maar het origineel is moeilijk te overtreffen, prachtnummer:
14-5
14-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.