MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Pop KO

zoeken in:
BoordAppel schreef:
Een hiphop nummer wint een knock out op MuM . Dat ik die dag nog ooit mee mag maken.

En dat ik erop stem doet je goed he?

BoordAppel schreef:
Een hiphop nummer wint een knock out op MuM . Dat ik die dag nog ooit mee mag maken.

Dat zullen we heus nog wel eens meemaken toch?

BoordAppel schreef:

Ik raak er inderdaad ook ontroerd van. Elke keer als er een nieuw topic wordt geopend over R&B, Nu-Soul of Hip-Hop, is er gezeur, maar als puntje bij paaltje komt blijken alle MuMe-ers toch grote hip-hop fans.

psychonaatje schreef:
(quote)

Ik raak er inderdaad ook ontroerd van. Elke keer als er een nieuw topic wordt geopend over R&B, Nu-Soul of Hip-Hop, is er gezeur, maar als puntje bij paaltje komt blijken alle MuMe-ers toch grote hip-hop fans.

Haha nou dat gaat heel erg ver. En dat gezeur ach ja ook het slechte incasseervermogen van de gemiddelde hiphopfan?

De smaak van de gemiddelde MuMe user gaat er inderdaad niet op vooruit dacht dat het een nulletje of tien in het voordeel van Bliss zou worden !

terechte winnaar, in deze finale tenminste.

Leuke winnaar maar 19-2000 is toch wel een tien keer betere popplaat wat mij betreft. Soit, voor een keer één van de betere nummers die wint

the viking schreef:
De smaak van de gemiddelde MuMe user gaat er inderdaad niet op vooruit dacht dat het een nulletje of tien in het voordeel van Bliss zou worden !

Yep!

Huh? Finale plots al geweest?

En dan nog de Gorillaz . Volgens mij is de finale eerder de twee slechtste nummers uit de lijst...

Electro_
Ik vond hem ook wel erg snel gaan opeens, heb de finale niet eens kunnen starten zelf. En dan winnen de Gorillaz ook nog..

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.