Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:24 uur
0
geplaatst: 2 mei 2007, 21:24 uur
Om 3e en 4e plek dan maar:
GZA - 4th Chamber vs. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
GZA - 4th Chamber vs. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 22:48 uur
3-5. Jammer van Straight Outta Compton, maar die track en Shook Ones ontlopen elkaar weinig.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 22:51 uur
Saaie winnaar, maar da's logisch. Wel een goed nummer natuurlijk, maar helaas was het na een paar ronden toch wel afgelopen met eventuele verrassingen.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 23:05 uur
Niek schreef:

(quote)
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik blijf me er gewoon over verbazen. Er is - mijns inzicht - zo verschrikkelijk veel beters op deze wereld, dat het voor mij ongelofelijk is dat een dergelijk nummer uberhaupt kans maakt. Maar zoals altijd: Smaak is smaak, en dat is natuurlijk maar goed ook. 
Ik ken maar weinig nummers met zoveel drive en uitstraling van kracht als Straight Outta Compton

0
geplaatst: 2 mei 2007, 23:13 uur
Mja, zo bijzonder vind ik Shook Ones nou ook weer niet, zou mijn top 100 niet halen.
0
Social_Mask
geplaatst: 2 mei 2007, 23:24 uur
Kos schreef:
Mja, zo bijzonder vind ik Shook Ones nou ook weer niet, zou mijn top 100 niet halen.
Dan ben ik wel benieuwd naar jou top 100 als Shook Ones het niet zou halen

0
geplaatst: 2 mei 2007, 23:55 uur
6-8
De finale was wel een beetje een anti-climax. Maar goed, het is ook allemaal wel te verklaren. We zijn hier met hip-hopluisteraars met allemaal verschillende smaken. Sommigen houden meer van de old-school dingen, anderen meer van de alternatievere dingen van nu, weer anderen hebben het meest met de meer soulvollere hip-hop enz. Dat kom je uiteindelijk toch uit bij de klassiekers, tracks die iedereen goed vinden.
De finale was wel een beetje een anti-climax. Maar goed, het is ook allemaal wel te verklaren. We zijn hier met hip-hopluisteraars met allemaal verschillende smaken. Sommigen houden meer van de old-school dingen, anderen meer van de alternatievere dingen van nu, weer anderen hebben het meest met de meer soulvollere hip-hop enz. Dat kom je uiteindelijk toch uit bij de klassiekers, tracks die iedereen goed vinden.

0
geplaatst: 3 mei 2007, 09:15 uur
Klopt, in ieder geval bedankt voor de erg toffe knock-out psycho
.
.
0
geplaatst: 3 mei 2007, 15:00 uur
Top KO psychonaatje. Goed werk, ik weet dat het veel werk is om alles bij te houden.
En beste HipHopliefhebbers. Nu eens op zoek waar al die samples toch van? Vind het hier en stem mee:
http://www.musicmeter.nl/forum/4/2875
En beste HipHopliefhebbers. Nu eens op zoek waar al die samples toch van? Vind het hier en stem mee:
http://www.musicmeter.nl/forum/4/2875
* denotes required fields.