MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Social_Mask schreef:
15-6

Was voorspelbaar dat Shook Ones zou winnen.

idd

Om 3e en 4e plek dan maar:

GZA - 4th Chamber vs. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.

Social_Mask
0-1

0-2 deze moest winnen!!!!!!!!
leuke k.o. met een anticlimax...

1-2

1-3 Jaja, Shook Ones heeft goud; mijn voorspelling is uitgekomen

Marcel²
3-4

3-5. Jammer van Straight Outta Compton, maar die track en Shook Ones ontlopen elkaar weinig.

Saaie winnaar, maar da's logisch. Wel een goed nummer natuurlijk, maar helaas was het na een paar ronden toch wel afgelopen met eventuele verrassingen.

Niek schreef:
(quote)
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik blijf me er gewoon over verbazen. Er is - mijns inzicht - zo verschrikkelijk veel beters op deze wereld, dat het voor mij ongelofelijk is dat een dergelijk nummer uberhaupt kans maakt. Maar zoals altijd: Smaak is smaak, en dat is natuurlijk maar goed ook.

Ik ken maar weinig nummers met zoveel drive en uitstraling van kracht als Straight Outta Compton

4-8

Social_Mask
Tot de hoeveel gaat deze?

Kos
Mja, zo bijzonder vind ik Shook Ones nou ook weer niet, zou mijn top 100 niet halen.

Social_Mask
Kos schreef:
Mja, zo bijzonder vind ik Shook Ones nou ook weer niet, zou mijn top 100 niet halen.

Dan ben ik wel benieuwd naar jou top 100 als Shook Ones het niet zou halen

6-8

De finale was wel een beetje een anti-climax. Maar goed, het is ook allemaal wel te verklaren. We zijn hier met hip-hopluisteraars met allemaal verschillende smaken. Sommigen houden meer van de old-school dingen, anderen meer van de alternatievere dingen van nu, weer anderen hebben het meest met de meer soulvollere hip-hop enz. Dat kom je uiteindelijk toch uit bij de klassiekers, tracks die iedereen goed vinden.

Kos
Klopt, in ieder geval bedankt voor de erg toffe knock-out psycho .

Graag gedaan! Vond het erg leuk om te doen.

7-8

Leuke KO, veel nieuwe nummers gehoord die ik vet vind

Harco
8-8.

Martino
9-8

ook van mijnentwege, bedankt psychonaatje!

9-9

Top KO psychonaatje. Goed werk, ik weet dat het veel werk is om alles bij te houden.

En beste HipHopliefhebbers. Nu eens op zoek waar al die samples toch van? Vind het hier en stem mee:
http://www.musicmeter.nl/forum/4/2875

Social_Mask
Hahaha ReclameMaker

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.