Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2007, 15:04 uur
Dat is inderdaad wel de bedoeling.

Volgend jaar studeer ik af en hoop ik aan de slag te kunnen bij een reclamebureau.
0
geplaatst: 3 mei 2007, 15:59 uur
Eigenlijk zou je best verder kunnen gaan
1. Mobb Deep - Shook Ones Part II
2. N.W.A. - Straight outta Compton
Nummer 1 en 2 zijn bekend
1. Mobb Deep - Survival of the Fittest vs. GZA - 4th Chamber
2. Mobb Deep - Shook Ones Part II vs. Nas - NY State of Mind
3. N.W.A. - Straight outta Compton vs. Dr. Dre - Forgot about Dre
4. 2Pac - Dear Mama vs. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
Dit zijn de kwartfinalisten, 4th chamber & cream zijn aan het strijden om 3e en 4e plek, en daarna kun je best met de overige 4 een mini knockout kunnen doen voor plek 5,6,7,8 en daarna kun je weer verder gaan voor de plaatsen eronder
Dit zijn de kwartfinalisten, 4th chamber & cream zijn aan het strijden om 3e en 4e plek, en daarna kun je best met de overige 4 een mini knockout kunnen doen voor plek 5,6,7,8 en daarna kun je weer verder gaan voor de plaatsen eronder
0
geplaatst: 3 mei 2007, 16:08 uur
hiphop4ever schreef:
Zal mij een worst zijn eigenlijk of een nummer op plek 15 of 25 staat.
0
geplaatst: 3 mei 2007, 16:22 uur
Mij ook. Volgens mij staat er nog een MC battle ergens open. Iemand zin om die te organiseren?
0
geplaatst: 3 mei 2007, 16:26 uur
Harco schreef:
Maar geen hip hop-KO's.
(quote)
Maar geen hip hop-KO's.
Albums en tracks zijn al geweest. Dan hou je inderdaad artiesten over.
Ik doe wel mee hoor

0
geplaatst: 3 mei 2007, 16:42 uur
Kan iemand voor mij opfrissen welk hiphop-album en welke hiphop-track die respectievelijke KO's gewonnen hebben?
Ben al tijdje lid van MuMe, maar heb redelijk laat die KO's bij Muziekgames ontdekt, vandaar...
Ben al tijdje lid van MuMe, maar heb redelijk laat die KO's bij Muziekgames ontdekt, vandaar...
0
geplaatst: 3 mei 2007, 17:00 uur
Dank je, Reijersen.
De Beste Track wist ik natuurljk wel... haha, stom van me: heb dagenlang meegestemd op deze topic!
Enter the Wu is dus het beste album geworden? Nja, staat op 3 in mijn Top 10....
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat Illmatic niet gewonnen heeft, maar ja: op deze site is er echt een Wu-Mania, eh
De Beste Track wist ik natuurljk wel... haha, stom van me: heb dagenlang meegestemd op deze topic!
Enter the Wu is dus het beste album geworden? Nja, staat op 3 in mijn Top 10....
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat Illmatic niet gewonnen heeft, maar ja: op deze site is er echt een Wu-Mania, eh

0
Akonner
geplaatst: 3 mei 2007, 17:19 uur
Nieuwe KO dan, mischien een idee, als we er voor zorgen dat elke rapper of rapgroep er maximaal 4 keer in mag staan om het eerlijk te houden.
4 beste nummers van de Wu-Tang Clan
4 beste nummers van 2pac, Snoop Dogg, Talib Kweli
Maaar ook de beste 4 nummers van mindere (slechte) rappers zoals T.I., Fat Joe en Benzino mischien kunnen jullie hier iets mee. Zo niet maximaal 4 berichten die dit idee afkraken.
4 wat een mooi getal
Maaar ook de beste 4 nummers van mindere (slechte) rappers zoals T.I., Fat Joe en Benzino mischien kunnen jullie hier iets mee. Zo niet maximaal 4 berichten die dit idee afkraken.
4 wat een mooi getal

0
geplaatst: 3 mei 2007, 18:23 uur
Akonner schreef:
Nieuwe KO dan, mischien een idee, als we er voor zorgen dat elke rapper of rapgroep er maximaal 4 keer in mag staan om het eerlijk te houden.
4 wat een mooi getal
Ik zie niet echt in hoe de 4 beste nummers van slechte rappers van meerwaarde kunnen zijn voor de ev. nieuwe KO. Wat mij betreft doen we er gewoon weer een volgens dezelfde methode.Nieuwe KO dan, mischien een idee, als we er voor zorgen dat elke rapper of rapgroep er maximaal 4 keer in mag staan om het eerlijk te houden.
4 wat een mooi getal

0
geplaatst: 3 mei 2007, 19:24 uur
0
geplaatst: 3 mei 2007, 19:34 uur
Producer KO vind ik eigenlijk ook wel een goede 
Alleen grote kans dat Premier wint.
HipHop Artiesten KO vind ik minder interessant.

Alleen grote kans dat Premier wint.
HipHop Artiesten KO vind ik minder interessant.
0
geplaatst: 3 mei 2007, 20:00 uur
Ik zat zelf te denken aan een Nederlands(talig)e hip-hoptracks KO (albums kan ook, maar ik weet niet of dat er niet te weinig zijn). Wil ik ook wel organiseren. Maar die rappers KO lijkt me ook leuk. Daarna kunnen we nog altijd wat nieuwe dingen verzinnen. 

0
Social_Mask
geplaatst: 3 mei 2007, 20:10 uur
Jah is ook best een goed idee...hoe kom je er toch op ? 

0
geplaatst: 3 mei 2007, 20:50 uur
Nederlandstalig is cool ja, daar weet ik echt niet wat er zal winnen. Ben daar wel erg benieuwd naar!
0
geplaatst: 3 mei 2007, 23:57 uur
Na de albums knock-out en deze nummer knock-out zijn de beste ideeen wel op. Nederlandstalige hip-hopnummers lijkt me wel het beste. Producer K.O wordt waarschijnlijk een finale van RZA tegen Premier en Artiesten K.O vind ik ook wat minder.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 00:16 uur
De rappers KO is al eerder opgestart (13 februari). Het lijkt me het best eerst die KO te doen. Daarna wil ik wel een Nederlandstalige hip-hop tracks KO organiseren. Lijkt me een leuke KO, want ik heb geen idee wie die zal winnen.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 09:13 uur
psychonaatje schreef:
De rappers KO is al eerder opgestart (13 februari). Het lijkt me het best eerst die KO te doen. Daarna wil ik wel een Nederlandstalige hip-hop tracks KO organiseren. Lijkt me een leuke KO, want ik heb geen idee wie die zal winnen.
Doen we dat

Ik denk ook dat veel mensen niet echt veel producers kennen, ik tenminste niet. Hou ik me niet echt mee bezig maar met nederlandstalige Hip Hop juist weer wel.
Rappers KO gaat denk ik wel sneller dan de vorige KO. Nemen vast niet teveel rappers.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 16:41 uur
Hmmmm een weekje op vakantie, de KO afgelopen en niemand heeft me gemist 
Met de uitslag heb ik wel vrede, hoewel ik zelf altijd meer van de wat experimentelere/muzikalere hiphop ben geweest dan van de harde klassiekers.
Verder, psychonaatje

Met de uitslag heb ik wel vrede, hoewel ik zelf altijd meer van de wat experimentelere/muzikalere hiphop ben geweest dan van de harde klassiekers.
Verder, psychonaatje

0
eazyfan
geplaatst: 4 mei 2007, 22:58 uur
N.W.A - Straight Outta Compton 2de plaats, erg mooi, is mijn favoriete hiphoptrack ooit, ik wil iedereen bedanken die hier geholpen heeft, met stemmen, met opzetten, met maken...
* denotes required fields.