Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2006, 11:20 uur
39. Painkiller - Buried Secrets

Vs.
Bob Dylan - Highway 61 Revisited

Vs.
Bob Dylan - Highway 61 Revisited

0
titan (crew)
geplaatst: 24 juli 2006, 11:33 uur
Over smaak valt niet te twisten, maar ik heb onderhand het idee dat dit vooral voor hoezen geldt. Wat een verdeeldheid! Ik zie weinig bijzonders voorbij komen en de leuke die erbij zitten worden door anderen weer afgedaan als oerlelijk.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 12:02 uur
8-1
Wat een spuuglelijk ding die hoes van Painkiller. Layout technisch lijkt het ding in Word opgemaakt, zo staat bijvoorbeeld de naam van dhr. Mick Harris tegen het lijntje aan, terwijl dat bij de bovenste naam niet het geval is. Verder is er boven wel ruimte om de achtergrond visual door te laten lopen, en onder vervolgens weer niet. En een stervens-standaard lettertype om het verhaal af te maken. Over de zwart/wit afbeelding hoef ik het dan niet eens te hebben.
Ondanks dat de foto van Dylan niet een hele bijzondere is staat de lay-out daar als een huis.
Wat een spuuglelijk ding die hoes van Painkiller. Layout technisch lijkt het ding in Word opgemaakt, zo staat bijvoorbeeld de naam van dhr. Mick Harris tegen het lijntje aan, terwijl dat bij de bovenste naam niet het geval is. Verder is er boven wel ruimte om de achtergrond visual door te laten lopen, en onder vervolgens weer niet. En een stervens-standaard lettertype om het verhaal af te maken. Over de zwart/wit afbeelding hoef ik het dan niet eens te hebben.
Ondanks dat de foto van Dylan niet een hele bijzondere is staat de lay-out daar als een huis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.