MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Sietse
leuk idee....

raad wel aan om wat grotere plaatjes te zoeken dan hier op de site staan. Sommige kun je echt niet goed bekijken op deze manier.

Ik vind de meeste hoezen van jowietje mooier dan die Stratovarius. Kan je er evengoed Thunderdome hoesjes gaan bijgooien

jowietje schreef:
(quote)

Ik vind dit toevallig wel mooi hoezen dus bemoei je met je eigen zaken.

wat jij mooi vind hoeft nog geen kunst te zijn

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Ga je aub bemoeien met tienermuziek en niet met kunst

Denk anders eerst eens na voordat je wat zegt.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik zal het zo zeggen, die jij noemde zijn ze in dit topic niet op zoek. Punt

Allemaal niet?

Reijersen schreef:
(quote)

Allemaal niet?

Op Gnarls Barkley na zijn het allemaal hoezen met een foto van de artiest + naam en titel. Dan kan je ook alle frans bauer hoezen mee laten doen. Ik denk inderdaad niet dat dat de bedoeling was.

Misschien moeten we er cover art K.O. van maken?

jowietje schreef:
(quote)

Dit is het eerste bericht van het topic:

(quote)

En het topic heet: Knock Out: Hoezen

Dus die ik noemde kunnen ook gewoon want het zijn hoezen, lig gewoon niet te zuuren en stem ze er meteen uit zodra ze voorbij komen. Niks aan de hand toch?

Jaja is al goed. Vrede op aard. Ik verwijder mijn berichten. Jullei ook doen tot mijn bericht op 15:58 uur en het is weer ''clean''.

Koenr schreef:

Dan moeten er een hoop hoezen weg. Niet te begrijpen dat zo'n Radiohead - Kid A genoemd wordt. Goedkoop hoesje als je concurrentie in dezelfde stijl ziet.

Laat iedereen nu maar gewoon zijn inbreng hebben.

Koenr schreef:
(quote)

Op Gnarls Barkley na zijn het allemaal hoezen met een foto van de artiest + naam en titel. Dan kan je ook alle frans bauer hoezen mee laten doen. Ik denk inderdaad niet dat dat de bedoeling was.

gaat het alleen om de voorkant? Oftewel, niet het boekje etc.

Onderhond schreef:
Dan moeten er een hoop hoezen weg. Niet te begrijpen dat zo'n Radiohead - Kid A genoemd wordt. Goedkoop hoesje als je concurrentie in dezelfde stijl ziet.
Dat is wel gewoon een cover, ik vind hem ook lelijk maar het is wel artwork. Vind dat niet te vergelijken met de gemiddelde pop-hoes (hoofd van de artiest+titel).

Wat een stom topic iemand komt met een idee, een goed leuk idee, voor een HOEZEN KO en meteen gaat iedereen het veranderen Een CD met een hoofd op de hoes kan ook mooi zijn hoor, en kijk eens naar die van Nelly Furtado, Van hunt en Beyonce daar is genoeg aan bewerkt. De enige die voor mijn part zou kunnen afvallen is die van Rihanna want dat is inderdaad alleen een hoofd, maar zelfs die is mooi.

Reijersen schreef:
(quote)

gaat het alleen om de voorkant? Oftewel, niet het boekje etc.

Ik denk het wel.

jowietje schreef:
Wat een stom topic iemand komt met een idee, een goed leuk idee, voor een HOEZEN KO en meteen gaat iedereen het veranderen Een CD met een hoofd op de hoes kan ook mooi zijn hoor, en kijk eens naar die van Nelly Furtado, Van hunt en Beyonce daar is genoeg aan bewerkt. De enige die voor mijn part zou kunnen afvallen is die van Rihanna want dat is inderdaad alleen een hoofd, maar zelfs die is mooi.

let me agree with this

Koenr schreef:
(quote)

Ik denk het wel.

jammer

jowietje schreef:
Ik vind het best dat je het knappe meisjes vindt en dat je hun muziek leuk vindt. Als hoezen zijn ze echt lelijk (net als een hoop andere hoezen trouwens, die van Stratovarius is ook spuuglelijk).

Die had ik al genoemd.

Achzo. En terecht

En dat Lapsed - Twilight moge winnen

Koenr schreef:
(quote)
Ik vind het best dat je het knappe meisjes vind en dat je hun muziek leuk vind. Als hoezen vind ik ze echt lelijk (net als een hoop andere hoezen trouwens, die van Stratovarius is ook spuuglelijk).

Dus bij deze verklaar jij dat ik Van Hunt en Nelly Furtado knap vind Ik vind de hoezen gewoon mooi bewerkt en als je goed kijkt zit er bij hun 2 artwork bij. En die van Beyonce is ook supermooi qua compositie en de materialen die zijn gebruikt, ow wacht laten we er een hoofden hoezen ko van maken?
Of een kinderhoezen ko van maken?
Of een wie heeft het lekkerste lijf hoezen ko van maken?

Sjezus laat dit topic gewoon hoe die was HOEZEN KO dus voor elke hoes die door welke user dan ook mooi word gevonden moet gewoon worden geaccepteerd!

Alsjeblieft, kap even met deze discussie, maak je niet zo druk en laat iedereen gewoon interessante voorbeelden noemen.

Onderhond schreef:
En dat Lapsed - Twilight moge winnen
In de finale tegen Surfsteamer dan . Ohnee, ik moest bescheiden zijn hehe.

Uhhh nee, Idle Sunder mag wat mij betreft in de finale tegen Lapsed

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.