Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 29 juni 2006, 15:34 uur
leuk idee....
raad wel aan om wat grotere plaatjes te zoeken dan hier op de site staan. Sommige kun je echt niet goed bekijken op deze manier.
raad wel aan om wat grotere plaatjes te zoeken dan hier op de site staan. Sommige kun je echt niet goed bekijken op deze manier.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:03 uur
Ik vind de meeste hoezen van jowietje mooier dan die Stratovarius. Kan je er evengoed Thunderdome hoesjes gaan bijgooien 

0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:05 uur
jowietje schreef:
Ik vind dit toevallig wel mooi hoezen dus bemoei je met je eigen zaken.
(quote)
Ik vind dit toevallig wel mooi hoezen dus bemoei je met je eigen zaken.
wat jij mooi vind hoeft nog geen kunst te zijn
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ga je aub bemoeien met tienermuziek en niet met kunst
(quote)
Ga je aub bemoeien met tienermuziek en niet met kunst
Denk anders eerst eens na voordat je wat zegt.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:09 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik zal het zo zeggen, die jij noemde zijn ze in dit topic niet op zoek. Punt
Ik zal het zo zeggen, die jij noemde zijn ze in dit topic niet op zoek. Punt
Allemaal niet?
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:12 uur
Op Gnarls Barkley na zijn het allemaal hoezen met een foto van de artiest + naam en titel. Dan kan je ook alle frans bauer hoezen mee laten doen. Ik denk inderdaad niet dat dat de bedoeling was.
Misschien moeten we er cover art K.O. van maken?
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:13 uur
jowietje schreef:
Dit is het eerste bericht van het topic:
En het topic heet: Knock Out: Hoezen
Dus die ik noemde kunnen ook gewoon want het zijn hoezen, lig gewoon niet te zuuren en stem ze er meteen uit zodra ze voorbij komen. Niks aan de hand toch?
(quote)
Dit is het eerste bericht van het topic:
(quote)
En het topic heet: Knock Out: Hoezen
Dus die ik noemde kunnen ook gewoon want het zijn hoezen, lig gewoon niet te zuuren en stem ze er meteen uit zodra ze voorbij komen. Niks aan de hand toch?
Jaja is al goed. Vrede op aard. Ik verwijder mijn berichten. Jullei ook doen tot mijn bericht op 15:58 uur en het is weer ''clean''.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:13 uur
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:14 uur
Dan moeten er een hoop hoezen weg. Niet te begrijpen dat zo'n Radiohead - Kid A genoemd wordt. Goedkoop hoesje als je concurrentie in dezelfde stijl ziet.
Laat iedereen nu maar gewoon zijn inbreng hebben.
Laat iedereen nu maar gewoon zijn inbreng hebben.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:15 uur
Blockhead - Music by Cavelight
Aesop Rock - Labor Days
Beastie Boys - Hello Nasty
Eels - Beautiful Freak
Venetian Snares - Doll Doll Doll
Braille - Shades of Grey
De La Soul - AOI: Mosaic Thumb
Dizzee Rascal - Boy in da Corner
DJ Rels - Theme for a Broken Soul
Mr. Scruff - Trouser Jazz
Cypress Hill - Temples of Boom
Gravediggaz - The Pick, the Sickle and the Shovel
Aesop Rock - Labor Days
Beastie Boys - Hello Nasty
Eels - Beautiful Freak
Venetian Snares - Doll Doll Doll
Braille - Shades of Grey
De La Soul - AOI: Mosaic Thumb
Dizzee Rascal - Boy in da Corner
DJ Rels - Theme for a Broken Soul
Mr. Scruff - Trouser Jazz
Cypress Hill - Temples of Boom
Gravediggaz - The Pick, the Sickle and the Shovel
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:15 uur
Koenr schreef:
Op Gnarls Barkley na zijn het allemaal hoezen met een foto van de artiest + naam en titel. Dan kan je ook alle frans bauer hoezen mee laten doen. Ik denk inderdaad niet dat dat de bedoeling was.
(quote)
gaat het alleen om de voorkant? Oftewel, niet het boekje etc.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:18 uur
Onderhond schreef:
Dan moeten er een hoop hoezen weg. Niet te begrijpen dat zo'n Radiohead - Kid A genoemd wordt. Goedkoop hoesje als je concurrentie in dezelfde stijl ziet.
Dat is wel gewoon een cover, ik vind hem ook lelijk maar het is wel artwork. Vind dat niet te vergelijken met de gemiddelde pop-hoes (hoofd van de artiest+titel).Dan moeten er een hoop hoezen weg. Niet te begrijpen dat zo'n Radiohead - Kid A genoemd wordt. Goedkoop hoesje als je concurrentie in dezelfde stijl ziet.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:18 uur
Wat een stom topic iemand komt met een idee, een goed leuk idee, voor een HOEZEN KO en meteen gaat iedereen het veranderen
Een CD met een hoofd op de hoes kan ook mooi zijn hoor, en kijk eens naar die van Nelly Furtado, Van hunt en Beyonce daar is genoeg aan bewerkt. De enige die voor mijn part zou kunnen afvallen is die van Rihanna want dat is inderdaad alleen een hoofd, maar zelfs die is mooi.
Een CD met een hoofd op de hoes kan ook mooi zijn hoor, en kijk eens naar die van Nelly Furtado, Van hunt en Beyonce daar is genoeg aan bewerkt. De enige die voor mijn part zou kunnen afvallen is die van Rihanna want dat is inderdaad alleen een hoofd, maar zelfs die is mooi.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:19 uur
jowietje schreef:
Wat een stom topic iemand komt met een idee, een goed leuk idee, voor een HOEZEN KO en meteen gaat iedereen het veranderen
Een CD met een hoofd op de hoes kan ook mooi zijn hoor, en kijk eens naar die van Nelly Furtado, Van hunt en Beyonce daar is genoeg aan bewerkt. De enige die voor mijn part zou kunnen afvallen is die van Rihanna want dat is inderdaad alleen een hoofd, maar zelfs die is mooi.let me agree with this
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:20 uur
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:20 uur
jowietje schreef:
Ik vind het best dat je het knappe meisjes vindt en dat je hun muziek leuk vindt. Als hoezen zijn ze echt lelijk (net als een hoop andere hoezen trouwens, die van Stratovarius is ook spuuglelijk).Wat een stom topic iemand komt met een idee, een goed leuk idee, voor een HOEZEN KO en meteen gaat iedereen het veranderen
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:23 uur
Koenr schreef:
(quote)
Ik vind het best dat je het knappe meisjes vind en dat je hun muziek leuk vind. Als hoezen vind ik ze echt lelijk (net als een hoop andere hoezen trouwens, die van Stratovarius is ook spuuglelijk).Dus bij deze verklaar jij dat ik Van Hunt en Nelly Furtado knap vind
Ik vind de hoezen gewoon mooi bewerkt en als je goed kijkt zit er bij hun 2 artwork bij. En die van Beyonce is ook supermooi qua compositie en de materialen die zijn gebruikt, ow wacht laten we er een hoofden hoezen ko van maken?Of een kinderhoezen ko van maken?
Of een wie heeft het lekkerste lijf hoezen ko van maken?
Sjezus laat dit topic gewoon hoe die was HOEZEN KO dus voor elke hoes die door welke user dan ook mooi word gevonden moet gewoon worden geaccepteerd!
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:27 uur
Alsjeblieft, kap even met deze discussie, maak je niet zo druk en laat iedereen gewoon interessante voorbeelden noemen.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:28 uur
In de finale tegen Surfsteamer dan
. Ohnee, ik moest bescheiden zijn hehe.
. Ohnee, ik moest bescheiden zijn hehe.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:29 uur
Uhhh nee, Idle Sunder mag wat mij betreft in de finale tegen Lapsed 

0
geplaatst: 29 juni 2006, 16:31 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.