MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
0-0-0-0-1-0

0-0-0-0-2-0

0-0-0-0-3-0

The Wall is erg lelijk ja...

En ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken met de overgebleven 2. Ik moet er zo alweer vandoor (en ben morgenmiddag pas weer online), dus ik heb even de tijd daar over na te denken.

0-0-0-0-4-0

Omayyad
0-0-0-0-5-0 The Wall dus..., maar Dark Side is ware schoonheid...

0-0-0-0-5-0

herman schreef:
0-0-0-0-3-0

The Wall is erg lelijk ja...

En ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken met de overgebleven 2. Ik moet er zo alweer vandoor (en ben morgenmiddag pas weer online), dus ik heb even de tijd daar over na te denken.

Gewoon alle afvallers bij elkaar en dan stemmen op de mooiste?

Omayyad
herman schreef:

Succes!

Toine Rorije
0-0-0-1-6-0

0-0-0-1-7-0

obsessed schreef:
(quote)

Gewoon alle afvallers bij elkaar en dan stemmen op de mooiste?

Dat was ook mijn idee, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden. Ik wil eerst wel even de lijst opnieuw bijwerken.

dark side of the moon mag er wat mij bestreft ook uit

aslan (crew)
0-0-0-1-8-0

Omayyad
The Scientist schreef:
dark side of the moon mag er wat mij bestreft ook uit

Vind ik ook hoor.

Vind ik nou juist prachtige hoes!

Ik vind alleen Animals mooi met dat treintje.

Omayyad
Het is misschien een ideetje om bij sommige albumhoezen de 'openklapte' elpeehoes weer te geven. Ik ken wel een aantal hoezen die hier profijt van kan hebben.

herman schreef:
Ik vind alleen Animals mooi met dat treintje.

... ***denkt terug aan hoes-link sessie***

ik vind Division Bell ook nog wel wat hebben... niet geniaal, maar mag zeker meedoen.

musicfriek schreef:
Vind ik nou juist prachtige hoes!
dito

Toine Rorije
Wat mij betreft hoeft alleen die van Wish You Were Here mee te doen (en misschien nog die van Saucerful.)

The Scientist schreef:
(quote)

... ***denkt terug aan hoes-link sessie***

Inderdaad ja.

Omayyad
Ik mis een klein beetje de hoezen van Atom Heart Mother, Meddle, A Momentary Lapse Of Reason en Shine On, maar ik ben dan ook een groot liefhebber van deze hoezen van Storm Thorgerson (en Hipgnosis). Dus niet al te veel van aantrekken...

Omayyad schreef:
Ik mis een klein beetje de hoezen van Atom Heart Mother, Meddle, A Momentary Lapse Of Reason en Shine On, maar ik ben dan ook een groot liefhebber van deze hoezen van Storm Thorgerson (en Hipgnosis). Dus niet al te veel van aantrekken...
Shine On?

Dan had je ze moeten noemen toen er hoezen konden worden voorgesteld...

Omayyad
herman schreef:
Dan had je ze moeten noemen toen er hoezen konden worden voorgesteld...

Neen, want ik vond zes wel genoeg...

Omayyad

Kunnen we de overgebleven hoezen gewoon niet in KO vorm tegen elkaar nemen ? En dan zo een winnaar bepalen (zullen er alleen af en toe 3 tegelijktijd moeten, maar lijkt me toch geen probleem ?)

@ omayyad:
erg mooi.
ken 'm niet, hoor

Omayyad
ettettummu schreef:
erg mooi.
ken 'm niet, hoor

Is een verzamelbox met zeven, geremasterde reguliere cd's en een ep-tje met de eerste vijf singles en b-kanten van de band.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.