Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:42 uur
0-0-0-0-3-0
The Wall is erg lelijk ja...
En ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken met de overgebleven 2. Ik moet er zo alweer vandoor (en ben morgenmiddag pas weer online), dus ik heb even de tijd daar over na te denken.
En ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken met de overgebleven 2. Ik moet er zo alweer vandoor (en ben morgenmiddag pas weer online), dus ik heb even de tijd daar over na te denken.
0
Omayyad
geplaatst: 18 juli 2006, 15:43 uur
0-0-0-0-5-0 The Wall dus..., maar Dark Side is ware schoonheid...
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:44 uur
herman schreef:
0-0-0-0-3-0
0-0-0-0-3-0
Gewoon alle afvallers bij elkaar en dan stemmen op de mooiste?
0
Omayyad
geplaatst: 18 juli 2006, 15:44 uur
herman schreef:
Succes!

0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:47 uur
obsessed schreef:
(quote)
Dat was ook mijn idee, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden. Ik wil eerst wel even de lijst opnieuw bijwerken.
0
Omayyad
geplaatst: 18 juli 2006, 15:51 uur
Het is misschien een ideetje om bij sommige albumhoezen de 'openklapte' elpeehoes weer te geven. Ik ken wel een aantal hoezen die hier profijt van kan hebben.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:52 uur
herman schreef:
Ik vind alleen Animals mooi met dat treintje.
Ik vind alleen Animals mooi met dat treintje.
... ***denkt terug aan hoes-link sessie***ik vind Division Bell ook nog wel wat hebben... niet geniaal, maar mag zeker meedoen.
0
Toine Rorije
geplaatst: 18 juli 2006, 15:53 uur
Wat mij betreft hoeft alleen die van Wish You Were Here mee te doen (en misschien nog die van Saucerful.)
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:55 uur
The Scientist schreef:
... ***denkt terug aan hoes-link sessie***
(quote)
... ***denkt terug aan hoes-link sessie***Inderdaad ja.

0
Omayyad
geplaatst: 18 juli 2006, 15:55 uur
Ik mis een klein beetje de hoezen van Atom Heart Mother, Meddle, A Momentary Lapse Of Reason en Shine On, maar ik ben dan ook een groot liefhebber van deze hoezen van Storm Thorgerson (en Hipgnosis). Dus niet al te veel van aantrekken... 

0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:57 uur
Omayyad schreef:
Ik mis een klein beetje de hoezen van Atom Heart Mother, Meddle, A Momentary Lapse Of Reason en Shine On, maar ik ben dan ook een groot liefhebber van deze hoezen van Storm Thorgerson (en Hipgnosis). Dus niet al te veel van aantrekken...
Shine On?Ik mis een klein beetje de hoezen van Atom Heart Mother, Meddle, A Momentary Lapse Of Reason en Shine On, maar ik ben dan ook een groot liefhebber van deze hoezen van Storm Thorgerson (en Hipgnosis). Dus niet al te veel van aantrekken...

0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:58 uur
Dan had je ze moeten noemen toen er hoezen konden worden voorgesteld... 

0
geplaatst: 18 juli 2006, 16:01 uur
Kunnen we de overgebleven hoezen gewoon niet in KO vorm tegen elkaar nemen ? En dan zo een winnaar bepalen (zullen er alleen af en toe 3 tegelijktijd moeten, maar lijkt me toch geen probleem ?)
0
Omayyad
geplaatst: 18 juli 2006, 16:02 uur
Is een verzamelbox met zeven, geremasterde reguliere cd's en een ep-tje met de eerste vijf singles en b-kanten van de band.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.