Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 23:11 uur
Misschien was de rest wel veel beroerder. Vind het beide geen lelijke hoezen.
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 23:21 uur
1-1 Mijn favoriet bij de laatste 4 
En daarmee doel ik niet op deze 2 hoezen
Maar dank je wel, je bent een heer 
Die hoes van Echo, kijk, dat noem ik dus flets

En daarmee doel ik niet op deze 2 hoezen
Maar dank je wel, je bent een heer 
Die hoes van Echo, kijk, dat noem ik dus flets

0
geplaatst: 28 augustus 2007, 23:21 uur
Twee wandelthema's.....hmm....
Oei, zie nu pas musiekfreak zijn opmerking: om hem ter wille te zijn en aangezien me beide niet aanspreken
1-2
LOL
All votes are final 
En wat Echo betreft: moet ik je zelfs (met tegenzin) gelijk in geven...:-)
Oei, zie nu pas musiekfreak zijn opmerking: om hem ter wille te zijn en aangezien me beide niet aanspreken
1-2
LOL
All votes are final 
En wat Echo betreft: moet ik je zelfs (met tegenzin) gelijk in geven...:-)
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 23:55 uur
Lol....aangezien een onrecht nooit alleen komt ga ik -indien deze wint- dit album pindakazen en op zijn minst 1 keer beluisteren...(hoewel ik voorlopig gene flauw idee heb van wie deze hoes eigenlijk is)
En om heeeeeel eerlijk te zijn: ik vind het eigenlijk wel iets hebben hoor.....in al zijn eenvoud zien we hier op zijn minst een krachtig kleurenpallet..
0
eazyfan
geplaatst: 28 augustus 2007, 23:57 uur
Dudeness schreef:
Lol....aangezien een onrecht nooit alleen komt ga ik -indien deze wint- dit album pindakazen en op zijn minst 1 keer beluisteren...(hoewel ik voorlopig gene flauw idee heb van wie deze hoes eigenlijk is)
En om heeeeeel eerlijk te zijn: ik vindt het eigenlijk wel iets hebben hoor.....in al zijn eenvoud vind ik het toch op zijn minst een krachtig kleurenpallet..
Ik gebruik hem als avatar voor dagje (quote)
En om heeeeeel eerlijk te zijn: ik vindt het eigenlijk wel iets hebben hoor.....in al zijn eenvoud vind ik het toch op zijn minst een krachtig kleurenpallet..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.