Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2008, 18:25 uur
1-5
van welke artiest is het dan? en wat stelt het precies voor...?
0
geplaatst: 7 januari 2008, 18:47 uur
TheSilmarillia schreef:
1-5
(quote)
1-5
Set Fire to Flames - Sings Reign Rebuilder (kan je makkelijk opsporen adhv het getal (7222)).
En wat het voorstelt? Ik denk een huis en vlammen, en met wat fantasie kan je in die vlammen een duivelshoofd herkennen. Maar ik vind de afbeelding in het algemeen erg mooi (wat vaag, en dan die zwartwitkleuren en die mysterieuze lichtschijn boven het huis).
0
geplaatst: 7 januari 2008, 18:59 uur
5-0
Thanks, 't is me helemaal helder
Arno schreef:
Set Fire to Flames - Sings Reign Rebuilder (kan je makkelijk opsporen adhv het getal (7222)).
En wat het voorstelt? Ik denk een huis en vlammen, en met wat fantasie kan je in die vlammen een duivelshoofd herkennen. Maar ik vind de afbeelding in het algemeen erg mooi (wat vaag, en dan die zwartwitkleuren en die mysterieuze lichtschijn boven het huis).
(quote)
Thanks, 't is me helemaal helder

0
geplaatst: 8 januari 2008, 01:39 uur
allebei mooi, moeilijk kiezen... dub dub dub... toch maar 2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.