Muziek / Muziekgames / Pop artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:18 uur
ettettummu schreef:
men 2b
who the f**k is met 2b
...en fast foet rukkers
is toch logisch dat ik pas?

men 2b
who the f**k is met 2b
...en fast foet rukkers
is toch logisch dat ik pas?

Wat Rayman bedoelt te zeggen is dat je bij je vorige berichten plaatste dat je hier niet aan mee wou doen, dus nam hij je "pas" verkeerd op waarschijnlijk. Maar je doet wel of niet mee, passen doen we hier niet

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:19 uur
Allmusic schreef:
Men2b hebben in de voorrondes van deze KO Elvis uitgeschakeld, The Beatles zijn eruitgevlogen tegen Raffaëla.
Men2b hebben in de voorrondes van deze KO Elvis uitgeschakeld, The Beatles zijn eruitgevlogen tegen Raffaëla.
In your dreams
0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:19 uur
Allmusic schreef:
Men2b hebben in de voorrondes van deze KO Elvis uitgeschakeld.
wrijf 't er maar in Men2b hebben in de voorrondes van deze KO Elvis uitgeschakeld.

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:20 uur
0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:23 uur
musicfriek schreef:

ik zou me kapotschamen als de koning in dit rijtje had gestaan (quote)

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:23 uur
jowietje schreef:
Wat Rayman bedoelt te zeggen is dat je bij je vorige berichten plaatste dat je hier niet aan mee wou doen, dus nam hij je "pas" verkeerd op waarschijnlijk. Maar je doet wel of niet mee, passen doen we hier niet
(quote)

Heel goed, leg het maar uit, want hij snapt er niks van.

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:26 uur
Zitten ze wel te klagen over The king, kiss, Mischael Jackson en the beatles, maar ze stemmen er wel even vrolijk Britney uit, barbaren! 

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:27 uur
jowietje schreef:
Zitten ze wel te klagen over The king, kiss, Mischael Jackson en the beatles, maar ze stemmen er wel even vrolijk Britney uit, barbaren!

Britney eruit????Schande!!!!
*Zet Born to Make You Happy even op*
0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:40 uur
0
geplaatst: 6 juli 2006, 23:05 uur
1-4
Ook al was 5ive eerder (rond 10jarige leeftijd) 'mijn' band, omdat bij ons er niemand naar luisterde...
Ook al was 5ive eerder (rond 10jarige leeftijd) 'mijn' band, omdat bij ons er niemand naar luisterde...
0
Electro_
geplaatst: 6 juli 2006, 23:10 uur
42. Georgina Verbaan (vs.) Maud
0-1 Georgina Verbaan
(Maar Maud eigenlijk net zo goed)
0-1 Georgina Verbaan
(Maar Maud eigenlijk net zo goed)
0
geplaatst: 6 juli 2006, 23:12 uur
1-1 Ik vind Georgina Verbaan altijd wel leuk, behalve bij dat nieuwe programma op Talpa. En de broer van een geode vriend van me danste in ''Yo Quiero Bailar'' haha 

* denotes required fields.