Muziek / Muziekgames / Noem het slechtste album uit de top10
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:44 uur
DonDijk schreef:
dude..
Sorry, ik liet me even gaan. Het is iig niet mijn favoriete plaat (quote)
dude..
En ook niet mijn favoriete Metallica-plaat. Dan ga ik eerder voor Ride the lightning en ik heb zelfs een zwak voor Load
Maargoed, dat is een andere discussie. Ik bracht het alleen niet zo netjes.. 
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:47 uur
Dat onding waarin ik nooit gevonden wil worden tijdens kampeervakanties. Doe mij maar een tent 
Overigens vind ik dat de beste plaat uit de top10, maar ik had de topictitel gewoon verkeerd gelezen. Ik heb ook geen zin om het te veranderen, dus jullie doen t er maar mee

Overigens vind ik dat de beste plaat uit de top10, maar ik had de topictitel gewoon verkeerd gelezen. Ik heb ook geen zin om het te veranderen, dus jullie doen t er maar mee

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 11:54 uur
Lukas schreef:
Dat onding waarin ik nooit gevonden wil worden tijdens kampeervakanties. Doe mij maar een tent
Waarom post je dan in "het beste van..." dat ding van Harmonium? Dat onding waarin ik nooit gevonden wil worden tijdens kampeervakanties. Doe mij maar een tent

Of slaap jij tijdens vakanties liever niet in een harmonium?
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 12:45 uur
Paap_Floyd schreef:
Of slaap jij tijdens vakanties liever niet in een harmonium?
(quote)
Waarom post je dan in "het beste van..." dat ding van Harmonium?
Of slaap jij tijdens vakanties liever niet in een harmonium?Inderdaad Ray... ik moet er werkelijk niet aan denken om tussen allemaal van die bebaarde hippies naast een kampvuur in Franstalig Canada te slapen

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 13:01 uur
Van der Graaf Generator - Pawn Hearts (1971)
maar wát een top 10
maar wát een top 10

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 13:21 uur
Eheh dankuwel
,insgelijks 
Fredpit: Van Morrison - Moondance
* denotes required fields.