schizodeclown
Echte naam: Mr Popo
Woonplaats: 2P/Enke
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 januari 2006
Laatste bezoek: gisteren om 21:07 uur
Aantal stemmen: 4518
Gemiddelde: 4,05
Standaardafwijking: 0,62
Aantal berichten: 3658
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 15
Aantal toevoegingen: 40
Top 10 albums
- 1. Van der Graaf Generator - Pawn Hearts (1971)
- 2. Can - Future Days (1973)
- 4. Amon Tobin - Long Stories (2019)
- 5. Joy Division - Closer (1980)
- 6. Keith Fullerton Whitman - Lisbon (2006)
- 7. Miles Davis - In a Silent Way (1969)
- 8. Tim Hecker - Radio Amor (2003)
- 10. Milton Nascimento - Clube da Esquina 2 (1978)
Recente stemmen
- 5,0Faust - Faust IV (1973) geplaatst: afgelopen zondag om 17:19 uur, stem was: 4,5
- 5,0Edgar Froese - Solo (1974-1983) The Virgin Years (2012) geplaatst: 7 maart, 10:24 uur, stem was: 4,5
- 4,0Cocteau Twins - Head over Heels (1983) geplaatst: 6 maart, 21:42 uur, stem was: 4,5
- 5,0Can - Live in Paris 1973 (2024) geplaatst: 23 februari, 12:49 uur
- 3,5Blonde Redhead - Penny Sparkle (2010) geplaatst: 16 februari, 21:10 uur, stem was: 4,0
- 4,5Banabila & Machinefabriek - Macrocosms (2016) geplaatst: 3 februari, 13:58 uur, stem was: 5,0
- 5,0Michael Kiwanuka - Home Again (2012) geplaatst: 30 december 2023, 20:17 uur, stem was: 4,5
- 4,5Warsaw - Warsaw (1994)
Alternatieve titel: Warsaw Plus Bonus Tracksgeplaatst: 30 december 2023, 14:36 uur, stem was: 5,0 - 5,0The Strokes - The New Abnormal (2020) geplaatst: 30 december 2023, 10:34 uur
- 5,0Paul & Linda McCartney - Ram (1971) geplaatst: 24 december 2023, 14:13 uur