MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
In Muziek > Muziekgames > Artiesten KO: R.E.M.:

Heb een nieuw concept bedacht. Ik weet niet of jullie het wat vinden, maar het lijkt mij erg leuk

Het gaat als volgt:

Ik heb nu R.E.M. als artiest uitgezocht, voordat we gaan starten heb ik nummers van jullie nodig. Kies je 2 favoriete tracks van R.E.M. en stuur die hier op (hoeft niet per se een single geweest te zijn, mag ook gewoon een albumtrack zijn) en als het mogelijk is ook een link van evt. video als die er is (anders zoek ik die wel). Als je favoriete nummer al genoemd is, dan hoef je die NIET nog een keer te sturen, dan kies je andere favoriete nummers. Kijk dus goed naar wat er al genoemd is

Volgende keer pakt iemand een andere artiest en zo kunnen we zien welke songs het populairst zijn hier op MuMe.

Met R.E.M. moeten we makkelijk de 64 kunnen halen lijkt me (als ik er 64 heb, dan hussel ik ze door elkaar en hebben we een KO, snappie?) Ik trap af:

Falls to Climb (geen video van helaas )
E-Bow the Letter

Radio Free Europe
It's the End of the World As We Know It

Drive
The Great Beyond

Marcel²
The One I Love
Everybody Hurts

Finest Worksong (geen video)
Orange Crush

Talk About The Passion
Driver 8

Leuk idee, maar hadden we niet een wachtlijst aangelegd voor KO's? Of wil je die er omdat het een continu doorlopend topic is daar los van zien?

In dat geval

Leave
Country Feedback

Zijn geen echte clips, maar iig wel de muziek te beluisteren.

Ruby1966
Country Feedback (maar die is inmiddels terwijl ik dit post al genoemd) dus de volgende 2 dan:

World Leader Pretend
Man on the Moon

Lukas schreef:
Leuk idee, maar hadden we niet een wachtlijst aangelegd voor KO's? Of wil je die er omdat het een continu doorlopend topic is daar los van zien?

Als jullie het teveel vinden, dan ook laten weten hoor. Maar ik merkte bv. vanmiddag dat er weinig te doen was qua KO's. Straks (over een paar dagen) komt de hoezen KO eraan. Een KO als deze is vrij snel klaar denk ik. Dus zien als tussendoortje. Maar dat is wat ik denk

musicfriek schreef:
(quote)

Als jullie het teveel vinden, dan ook laten weten hoor. Maar ik merkte bv. vanmiddag dat er weinig te doen was qua KO's. Straks (over een paar dagen) komt de hoezen KO eraan. Een KO als deze zijn vrij snel klaar denk ik. Dus zien als tussendoortje. Maar dat is wat ik denk

Van mij mag het hoor. Zeker als het R.E.M. is

Ruby1966 schreef:
Country Feedback (maar die is inmiddels terwijl ik dit post al genoemd)
World Leader Pretend
Man on the Moon

En nu allemaal even linkjes zoeken op Youtube (als die er zijn tenminste), dan hoeft Musicfriek dat straks niet meer te doen...

zullen we dit ook voor GYBE gaan doen?

...moeten we makkelijk de 8 nummers kunnen halen.

The Scientist schreef:
zullen we dit ook voor GYBE gaan doen?

...moeten we makkelijk de 8 nummers kunnen halen.

Ja leuk en daarna een album KO om te bepalen wat het beste album van The Arcade Fire is

Lukas schreef:
Ja leuk en daarna een album KO om te bepalen wat het beste album van The Arcade Fire is

Omayyad
Lukas schreef:

Om vervolgens te eindigen met een track KO om te bepalen wat het beste nummer van Mike Oldfields Amarok is

Yak
So. Central Rain
Pop Song 89

Find the River
You Are The Everything

herman schreef:
En nu allemaal even linkjes zoeken op Youtube (als die er zijn tenminste), dan hoeft Musicfriek dat straks niet meer te doen...

Laat Friek maar schuiven, die heeft toch verder geen reet te doen.

Sorry hoor, maar dit concept van een KO is toch nergens voor nodig. Bij statistieken staan toch gewoon wat de favoriete nummers per album zijn? Lijkt me dus vrij overbodig dit.

Music4ever schreef:
Sorry hoor, maar dit concept van een KO is toch nergens voor nodig. Bij statistieken staan toch gewoon wat de favoriete nummers per album zijn? Lijkt me dus vrij overbodig dit.

Juist, per album, maar dit is dus om te zien welke van alle albums favoriet is. En je hebt idd de top 10 bij toplijsten, maar dit is misschien juist leuk om a) video's eens weer terug te zien en b) zodat je je niet hoeft te vervelen... (he rayman?)

Klasse friek. Ik geniet weer met volle teugen van je.

Music4ever schreef:
maar dit concept van een KO is toch nergens voor nodig.

Andere KO's zijn inderdaad veel nuttiger. Daar help je tenminste oorlog en honger mee uit de wereld....

Lukas schreef:
(quote)

Andere KO's zijn inderdaad veel nuttiger. Daar help je tenminste oorlog en honger mee uit de wereld....

Die zit!

Ruby1966
ik ben dol op KO's

Go friek go!

Lukas schreef:
(quote)

KNAL!!

Go friekie go

Hahaha, nou ook Go Lukas Go!

Ondertussen kunnen we niet echt concluderen dat het aantal titels snel groeit.

Mag ik dan een derde suggestie doen:

How the West Was Won and Where It Got Us!

Ben al bezig de lijst te completeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.