Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2007, 08:26 uur
0
geplaatst: 19 januari 2007, 08:50 uur
Het is niet echt spannend in PJ KO....de spanning zat in eerdere rondes 
0-5

0-5
0
geplaatst: 19 januari 2007, 09:27 uur
Halve finale (tot hoeveel punten?)
1. Nothing as it seems - In my tree
2. Black - Rearviewmirror
1. Nothing as it seems - In my tree
2. Black - Rearviewmirror
0
geplaatst: 19 januari 2007, 09:33 uur
Kunnen we niet beter een andere halve finale maken? De finale dient volgens mij Black - Rearviewmirror te zijn, zijn nog meer MuMe-ers het hiermee eens?
0
geplaatst: 19 januari 2007, 09:35 uur
Joy4ever schreef:
Kunnen we niet beter een andere halve finale maken? De finale dient volgens mij Black - Rearviewmirror te zijn, zijn nog meer MuMe-ers het hiermee eens?
Nee
0
geplaatst: 19 januari 2007, 10:13 uur
Joy4ever schreef:
Dat vind ik ook, maar loting is loting...
0
geplaatst: 19 januari 2007, 10:29 uur
Is zo, en het maakt voor de uiteindelijke winnaar toch niet uit want of het nou nu is of straks.. Winnen moet toch sowieso nog 2 keer.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 10:34 uur
Paap_Floyd schreef:
Is zo, en het maakt voor de uiteindelijke winnaar toch niet uit want of het nou nu is of straks.. Winnen moet toch sowieso nog 2 keer.
Ik weet het. Sowieso heeft Pearl Jam onwaarschijnlijk veel briljante nummers gemaakt. Mijn inziens bestaat er geen beste nummer.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 10:43 uur
Joy4ever schreef:
Ik weet het. Sowieso heeft Pearl Jam onwaarschijnlijk veel briljante nummers gemaakt. Mijn inziens bestaat er geen beste nummer.
(quote)
Mijns inziens wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.