MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
0-3

Flaming uit de KO gegooid

Dit gaat veeeeeeeellllllllllll te snel....... Ik pas bij deze KO.

Pink Queen
0-4

bonothecat schreef:
Dit gaat veeeeeeeellllllllllll te snel....... Ik pas bij deze KO.

inderdaad, je bent even weg en al je favorieten zijn eruit

Toon1 schreef:
0-3

Flaming uit de KO gegooid

Zeg wilde je nou Apples and Oranges of niet

Maar je hebt wel gelijk, er staat vast wel een nog minder populair nummer in de lijst. Ik zal 'm nog maar eens grondig inspecteren. De klant is koning niet waar

Volgens mij moet je ook een tijd geven per "strijd"...dan krijgt iedereen de kans om nummers te gaan luisteren die ze niet kennen.

bonothecat schreef:
Volgens mij moet je ook een tijd geven per "strijd"...dan krijgt iedereen de kans om nummers te gaan luisteren die ze niet kennen.

Wel een leuk idee, maar dat is absoluut niet het idee achter een Knock Out. Wellicht kun je het aanpassen en introduceren als een nieuwe 'muziekgame'

Nightrider schreef:
(quote)

Als iemand favoriete nummers mist (wat ik betwijfel omdat bijna elk nummer erin zit) dan is nu natuurlijk nog het moment om het te laten weten.

Als je nog een plaatsje hebt voor Marooned?

Nightrider schreef:
(quote)

Wel een leuk idee, maar dat is absoluut niet het idee achter een Knock Out. Wellicht kun je het aanpassen en introduceren als een nieuwe 'muziekgame'

Waarom niet? De Knock outs zijn nu vaak afhankelijk van wie toevallig online is.

bonothecat schreef:
(quote)

Waarom niet? De Knock outs zijn nu vaak afhankelijk van wie toevallig online is.

Dat is anders ook. Jammer voor wie er niet is, maar zo is het nu eenmaal . Een KO is voor de fans (de mensen die de nummers al kennen).

Nightrider schreef:
(quote)

Zo gaat het er toch ook aan toe in de progalbums KO? Maar dan om andere bedoelingen...

meyer schreef:
(quote)

Zo gaat het er toch ook aan toe in de progalbums KO? Maar dan om andere bedoelingen...

Daarom. Er is weinig aan te doen dat er nou eenmaal veel PF-liefhebbers zijn.

Toegevoegd:

Marooned
Flaming

Verwijderd:

Speak to Me
One of My Turns

Als je nu nog suggesties hebt, prima, maar geef dan ook een suggestie welke song er volgens jou uitkan. Ben op deze manier nogal lang bezig

Nightrider schreef:

Toegevoegd:

Marooned
Flaming

Verwijderd:

Speak to Me
One of My Turns

5. Marooned vs Summer '68

Ken het hele nummer niet, meyer, ik zal het eens pindakazen

Oei oei, Marooned is toch wel mn favoriet van The Division Bell maar Summer '68 is ook leuk!

1-0 maar dan

2-1 prachtige gitaarsolo van gilmour

Nee helaas, ik kende het nummer overigens wel

3-2

4-2 Beide erg goed

Marcel²
5-2

6. The Nile Song vs Astronomy Domine

0-1 Beste nummer onder Barrett

0-2

Ben ik het best wel mee eens hoewel The Nile song ook leuk is!

Pink Queen
0-3

7. Julia Dream vs Money

0-1 Maar lang niet het mooiste van DSOTM

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.