Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:13 uur
Dit gaat veeeeeeeellllllllllll te snel....... Ik pas bij deze KO.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:16 uur
bonothecat schreef:
inderdaad, je bent even weg en al je favorieten zijn eruit
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:18 uur
Zeg wilde je nou Apples and Oranges of niet

Maar je hebt wel gelijk, er staat vast wel een nog minder populair nummer in de lijst. Ik zal 'm nog maar eens grondig inspecteren. De klant is koning niet waar

0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:18 uur
Volgens mij moet je ook een tijd geven per "strijd"...dan krijgt iedereen de kans om nummers te gaan luisteren die ze niet kennen.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:22 uur
bonothecat schreef:
Volgens mij moet je ook een tijd geven per "strijd"...dan krijgt iedereen de kans om nummers te gaan luisteren die ze niet kennen.
Wel een leuk idee, maar dat is absoluut niet het idee achter een Knock Out. Wellicht kun je het aanpassen en introduceren als een nieuwe 'muziekgame'

0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:22 uur
Nightrider schreef:
Als iemand favoriete nummers mist (wat ik betwijfel omdat bijna elk nummer erin zit) dan is nu natuurlijk nog het moment om het te laten weten.
(quote)
Als iemand favoriete nummers mist (wat ik betwijfel omdat bijna elk nummer erin zit) dan is nu natuurlijk nog het moment om het te laten weten.
Als je nog een plaatsje hebt voor Marooned?

0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:23 uur
Nightrider schreef:
Wel een leuk idee, maar dat is absoluut niet het idee achter een Knock Out. Wellicht kun je het aanpassen en introduceren als een nieuwe 'muziekgame'
(quote)

Waarom niet? De Knock outs zijn nu vaak afhankelijk van wie toevallig online is.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:24 uur
bonothecat schreef:
Waarom niet? De Knock outs zijn nu vaak afhankelijk van wie toevallig online is.
(quote)
Dat is anders ook. Jammer voor wie er niet is, maar zo is het nu eenmaal
. Een KO is voor de fans (de mensen die de nummers al kennen).
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:24 uur
Nightrider schreef:
(quote)

Zo gaat het er toch ook aan toe in de progalbums KO? Maar dan om andere bedoelingen...
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:28 uur
meyer schreef:
Zo gaat het er toch ook aan toe in de progalbums KO? Maar dan om andere bedoelingen...
(quote)
Daarom. Er is weinig aan te doen dat er nou eenmaal veel PF-liefhebbers zijn.
Toegevoegd:
Marooned
Flaming
Verwijderd:
Speak to Me
One of My Turns
Als je nu nog suggesties hebt, prima, maar geef dan ook een suggestie welke song er volgens jou uitkan. Ben op deze manier nogal lang bezig

0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:30 uur
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:33 uur
5. Marooned vs Summer '68
Ken het hele nummer niet, meyer, ik zal het eens pindakazen
Ken het hele nummer niet, meyer, ik zal het eens pindakazen

0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:35 uur
Oei oei, Marooned is toch wel mn favoriet van The Division Bell maar Summer '68 is ook leuk!
1-0 maar dan
1-0 maar dan
0
geplaatst: 19 januari 2007, 18:59 uur
6. The Nile Song vs Astronomy Domine
0-1 Beste nummer onder Barrett
0-1 Beste nummer onder Barrett
0
geplaatst: 19 januari 2007, 19:01 uur
0-2
Ben ik het best wel mee eens hoewel The Nile song ook leuk is!
Ben ik het best wel mee eens hoewel The Nile song ook leuk is!
0
geplaatst: 19 januari 2007, 19:04 uur
7. Julia Dream vs Money
0-1 Maar lang niet het mooiste van DSOTM
0-1 Maar lang niet het mooiste van DSOTM
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.